مادر متهم به ربودن کایلا اونبیهون شش سال پیش در ایلینویز خود را تحویل داد.

به گفته زندان، هدر اونبهون، مادر کایلا اونبیهون 15 ساله، در مرکز عدالت بزرگسالان شهرستان کین در ایلینوی بدون ضمانت به اتهام آدم ربایی نگهداری می شد.

معاون منشی کوری الکساندر روز سه شنبه به سی ان ان گفت Unbehaun شنبه با حکم فرار از ایلینویز به اتهام آدم ربایی و بچه ربایی دستگیر شد و در حالی که منتظر استرداد بود با ضمانت 250,000 دلاری (376,107 دلاری) بازداشت شد.

هدر اونبهون، مادر کایلا اونبهون 15 ساله، به اتهام آدم ربایی و کودک ربایی دستگیر شد. (سی ان ان)

سامانتا بوث، سخنگوی اداره پلیس اشویل، روز سه شنبه به سی ان ان گفت که او صبح سه شنبه با هم ازدواج کرد و آزاد شد.

مرکز ملی کودکان مفقود و مورد استثمار گفت که کایلا نه ساله بود که توسط آنبهون، از حومه شیکاگو، الجین جنوبی ربوده شد.

ناپدید شدن دختر پس از آن اتفاق افتاد که Unbehaun او را به رژه در 4 ژوئیه 2017 برد، به گفته جان وویتا، وکیل پدر حضانت Kayla، Ryan Iserka.

وجیتا به سی ان ان گفت وقتی ایسرکا روز بعد برای بردن دخترش رفت، به او گفتند که اونبهون او را به یک سفر کمپینگ برد و آنبهون و کایلا هرگز برنگشتند.

به گفته مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده، حکمی برای آدم ربایی برای Unbehaun در 28 ژوئیه 2017 صادر شد که به خانواده‌ها کمک می‌کند به دنبال کودکان آمریکایی باشند که توسط اقوام یا غریبه‌ها گرفته شده یا فرار می‌کنند.

شامگاه شنبه، کایلا در یک مغازه در اشویل توسط شخصی که او را از قسمتی از نتفلیکس شناخت. رازهای حل نشده بوث به سی ان ان گفت: سریال هایی درباره آدم ربایی والدین.

بوث گفت که آن شخص به یکی از کارمندان فروشگاه اطلاع داد که سپس با پلیس تماس گرفت.

ووژتا گفت که ایسرکا در اوایل سال 2017 حضانت کامل کایلا را به دست آورده بود و آنبهون اجازه ملاقات بدون نظارت “زمان فرزندپروری” را داشت.

Kayla Unbehaun، که توسط مادر غیر حضانتش، Heather Unbehaun ربوده شده بود، آخرین بار در 4 ژوئیه 2017 دیده شده بود.
Kayla Unbehaun، که توسط مادر غیر حضانتش، Heather Unbehaun ربوده شده بود، آخرین بار در 4 ژوئیه 2017 دیده شده بود. (فیس بوک)

بر اساس اسناد دادگاه، سال قبل، قاضی که به پرونده حضانت آنها محول شده بود، به پدر کایلا “اختیار انحصاری داد تا تمام تصمیمات مربوط به درمان و مراقبت از کودک خردسال را اتخاذ کند.”

این تصمیم به این دلیل گرفته شد که، به گفته وویتا، مادر کایلا در حال “مسائل پزشکی و بهداشتی” برای کایلا بود.

به گفته ووژتا، والدین کودک تا زمانی که ایسرکا پس از نقل مکان آنبیهون به جورجیا با کایلا، درخواست حضانت کامل را ارائه کرد.

CNN با وکیل مدافع Unbehaun تماس گرفت و او از اظهار نظر خودداری کرد.

وویتا که از طرف ایسرکا قبل از تسلیم خود در روز چهارشنبه صحبت می کرد، به سی ان ان گفت که “بسیار نگران کننده است که هدر پس از شش سال فرار به صورت ضمانت در کارولینای شمالی آزاد شد”.

ووژتا گفت که ایسرکا روز یکشنبه با دخترش در کارولینای شمالی ارتباط برقرار کرد و آنها با ماشین به ایلینوی بازگشتند.

رازهای حل نشده و توطئه ها در مورد مرگ رهبران جهان

او در بیانیه ای از طریق مرکز ملی کودکان مفقود شده و تحت استثمار، گفت که او بسیار خوشحال است که دخترش در خانه امن است و از سازمان و سازمان های مجری قانون برای انتشار اخبار در مورد جستجوی او تشکر کرد.

او گفت: «همچنین می‌خواهم از همه دنبال‌کنندگان در صفحه فیس‌بوک «کایلا را به خانه بیاورید» که به زنده نگه داشتن داستان او کمک کردند و در گسترش آگاهی نقش داشتند، تشکر کنم.

وقتی دوباره با یکدیگر آشنا می‌شویم و این شروع جدید را طی می‌کنیم، حریم خصوصی را درخواست می‌کنیم.»

طبق سوابق آنلاین زندان، تاریخ بعدی دادگاه Unbehaun برای صبح چهارشنبه در مرکز قضایی شهرستان کین تعیین شده است.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.