مادلین مک کان مظنون است کریستین بروکنر هنگام بازداشت مجروح شده است

مظنون به ناپدید شدن مادلین مک کانمقامات روز سه شنبه گفتند ، کودک نوپای انگلیسی که 13 سال پیش از یک استراحتگاه پرتغال ناپدید شد ، در یک حادثه در دادگاه آلمان دچار شکستگی دو دنده شد.

این حادثه پس از آن رخ داد كه كریستین بروكنر ، كه در حال محكومیت محكومیت مواد مخدر است ، روز دوشنبه به دادگاه ایالتی براونشوایگ برای رسیدگی معمول به این پرونده منتقل شد.

منابع پرتغالی مظنون را کریستین بروکنر نامیده اند.
منابع پرتغالی نام مظنون را کریستین بروکنر گذاشته اند. (عرضه شده)

سخنگوی دادگاه جسیکا کناب-هنریچس به آسوشیتدپرس گفت که وی مدت کوتاهی به دلیل شکستگی دو دنده در بیمارستان تحت معالجه قرار گرفت و سپس به دادگاه محل دادرسی برگردانده شد.

وی گفت که این حادثه در دست بررسی است و انتظار می رود جزئیات بیشتر در مورد آنچه در دادگاه رخ داده است در اواخر روز آزاد شود.

اگرچه بروکنر در پرونده مک کان مظنون است ، دادستان ها گفته اند که آنها هنوز مدارک کافی برای نگهداری وی در پرونده مک کان را ندارند.

علاوه بر مجازات قاچاق مواد مخدر ، که بروکنر در ژانویه به اتمام رسانده است ، او در سال 2019 به خاطر تجاوز به زن 72 ساله آمریکایی در پرتغال در سال 2005 محکوم شد و به هفت سال دیگر محکوم شد. این محکومیت قابل تجدید نظر است.

دختر انگلیسی ، مادلین مک کان ، در مه 2007 ، در حالی که در تعطیلات با خانواده اش بود ، از شهر تفریحی Praia da Luz در پرتغال ناپدید شد.
دختر انگلیسی ، مادلین مک کان ، در مه 2007 ، در حالی که در تعطیلات با خانواده اش بود ، از شهر تفریحی Praia da Luz در پرتغال ناپدید شد. (AAP)

مک کان هنگام ناپدید شدن از آپارتمان در سال 2007 در حالی که خانواده اش در تعطیلات در شهر ساحلی Praia da Luz در منطقه آلگاروه پرتغال تعطیل بودند ، 3 ساله بود.

مقامات آلمان در ماه ژوئن اعلام کردند که شهروند 43 ساله آلمان را به عنوان مظنون این پرونده شناسایی کرده اند و در حال تحقیق از وی به ظن قتل هستند

– گزارش شده با آسوشیتدپرس