مارک مک‌گوان، نخست‌وزیر WA از ممنوعیت کلی گاز اعتیادآور حمایت می‌کند

مارک مک گوان، نخست‌وزیر WA از فراخوان‌های ممنوعیت حمایت کرده است.نانگس“بعد از اینکه گاز اعتیادآور جوانی را ترک کرد پرت زن قادر به راه رفتن نیست

خانواده او خواستار محدودیت‌های شدیدتر برای فروش این گاز شده‌اند که در حال حاضر می‌توان آن را به افراد بالای 16 سال فروخت.

مارک مک گوان، نخست‌وزیر WA از درخواست‌ها برای ممنوعیت ننگ پس از گاز اعتیادآور مهمانی که یک زن جوان پرت را قادر به راه رفتن کرد، حمایت کرد.
مارک مک گوان، نخست‌وزیر WA از درخواست‌ها برای ممنوعیت ننگ پس از گاز اعتیادآور مهمانی که یک زن جوان پرت را قادر به راه رفتن کرد، حمایت کرد. (9اخبار)

مک گوان گفت: «این ممکن است به این معنی باشد که نمی‌توانید کرمی داشته باشید که از قوطی‌ها اسپری کنید… اما اگر این روش توسط جوانان استفاده شود، کمی منطقی است.

راجر کوک، معاون نخست وزیر، “استراتژی های خرده فروشی غارتگرانه را عامل “سوء استفاده از نانگ در جامعه ما” دانست.

یک کارگروه دولتی از سال 2020 در حال بررسی اثرات اکسید نیتروژن است.

تاکنون برچسب های هشدار دهنده اجباری را بر روی کپسول ها اعمال کرده و فروش گاز را به نوجوانان 15 سال به پایین ممنوع کرده است.

مولی دی، 19 ساله، به دلیل مسمومیت با اکسید نیتروژن در بیمارستان باقی می ماند و انتظار می رود مسیر بهبودی او طولانی باشد.
مولی دی، 19 ساله، به دلیل مسمومیت با اکسید نیتروژن در بیمارستان باقی می ماند و انتظار می رود مسیر بهبودی او طولانی باشد. (9اخبار)

لیبی متام، رهبر اپوزیسیون گفت: «نگرانی بسیار واقعی در مورد دسترسی این محصول برای نوجوانان جوان وجود دارد.

بر اساس گزارش اخیر دانشگاه نیو ساوت ولز، پرث پایتخت نانگ کشور است و جوانان با سرعتی بسیار شدیدتر از هر شهر دیگری در استرالیا به دنبال این شهر هستند.

سرهنگ بلانچ، کمیسر پلیس WA گفت: «مطمئناً خطرات سلامتی زیادی در رابطه با نانگ ها وجود دارد.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.