مدرسه روستایی 30 هزار دلار پاداش به معلمانی که مایل به مهاجرت هستند ارائه می دهد

مدرسه ای در روستا نیو ساوت ولز ده ها هزار دلار پاداش، هزینه های اقامت و شغل را به معلمانی که مایل به نقل مکان به آنجا هستند، ارائه می کند.

30,000 دلار اضافی – و به طور بالقوه بیشتر برای برخی از نامزدها – برای معلمان واجد شرایطی که مایل به نقل مکان به Boggabilla برای تدریس در مدرسه دولتی Toomelah هستند، ارائه می شود، که یک گروه کاملاً بومی دارد.

بوگابیلا درست در مرز بین کوئینزلند و نیو ساوت ولز قرار دارد.

گرگوری باس، مدیر مدرسه دولتی تومله. (فیس بوک)

گرگوری باس، مدیر مدرسه، بیانیه ای را در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرد و از معلمان خواست تا برای این شغل درخواست دهند.

ما از معلمان ناامید هستیم! معلمانی که مایلند در زندگی این بچه‌ها نیز تغییراتی ایجاد کنند و این فرصت را که یک بار در زندگی می‌گذرد، تجربه کنند.

کمبود معلم در سراسر کشور وجود دارد، اما اگر کسی بیشتر از مربیان باکیفیت و با انگیزه نیاز دارد، این بچه ها هستند!

“من می توانم مشوق هایی را به شما ارائه دهم که ممکن است شامل 30000 دلار اضافی برای اقامت یا حتی یک خانه رایگان برای زندگی باشد.

من از شما نمی‌خواهم که برای همیشه بیایید، حتی یک یا چند سال (مثل من) امکان ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی این بچه‌ها را دارد.»

وزارت آموزش NSW در بیانیه ای به 9news.com.au تأیید کرد که به معلم جدید 30,000 دلار یکبار پرداخت اضافه بر حقوق سالانه ارائه می شود که شامل 90 درصد یارانه اجاره است.

20000 دلار دیگر به عنوان پاداش استخدام برای یک موقعیت دائمی موجود در دسترس است.

مدرسه دولتی طومله دارای یک گروه کاملا بومی است. (وزارت آموزش و پرورش NSW)

بسته جابجایی بین 2000 تا 5000 دلار نیز برای معلم آینده در دسترس است.را

یکی از سخنگویان وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب معلمان واجد شرایط به مدارس روستایی و دورافتاده ما یک اولویت است.

به همین دلیل است که ما جامع ترین طرح تشویقی روستایی و از راه دور را در کشور داریم که شامل حمایت از استخدام اولویت دار و مشوق های روستایی و از راه دور می شود.

همچنین طیف وسیعی از مزایای حرفه ای، از جمله روزهای مرخصی اضافی برای توسعه شخصی و حرفه ای و وضعیت انتقال اولویت وجود دارد.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.