مدیر سابق مدرسه ملبورن که به اتهام سو abuse استفاده جنسی متهم شده است “آخرین حد” را برای جلوگیری از استرداد است

سرنوشت مدیر سابق مدرسه ملبورن مالکا لیفر دادخواست تجدیدنظر به استرالیا که یک شب در دادگاه عالی اسرائیل رسیدگی می شود ، یک قدم دیگر به مهر و موم شده است.

خبرنگار 9News اروپا بن اوری گفت که جلسه دادرسی روز پنجشنبه “اساساً آخرین تلاش برای جلوگیری از اعزام به ملبورن بود” ، جایی که وی متهم خواهد شد.

لیفر به 74 اتهام تجاوز جنسی و سو abuse استفاده جنسی در کودکان متهم شده است – ادعاهایی که بیش از یک دهه پیش علیه دانش آموزان وی در مدرسه آداس اسرائیل در جنوب شرقی ملبورن انجام شده است.

مالکا لیفر (راست).
در این عکس پرونده فوریه 2018 ، مالکا لیفر ، درست ، به یک دادگاه در اورشلیم آورده شده است. دادگاه اسرائیل روز دوشنبه ، سرت. 21 ، 2020 استرداد معلم سابق تحت تعقیب در استرالیا به اتهام سو abuse استفاده جنسی کودک را تأیید کرد و زمینه را برای دادگاه پس از شش سال نبرد قانونی فراهم کرد. (عرضه شده)

لیفر در آخرین جلسه دادرسی حاضر نشد و پس از اینکه گفت بیمار است در بازداشت به سر برد. خانواده وی در آنجا حضور داشتند و مشاهده کردند که وکلای لیفر آخرین استدلال های خود را مطرح می کنند.

اوری گفت: “آنها اساساً می گویند كه نباید او را به استرالیا بازگرداند ؛ آنها به تعدادی از فنون در قرارداد استرداد بین استرالیا و اسرائیل اشاره كرده اند.”

“کسانی که از قربانیان ادعایی مالکا لیفر دفاع می کنند می گویند که آنها فکر می کنند امروز اوضاع برای آنها بسیار خوب پیش رفته است.”

مانی واکس ، مدافع قربانی پس از جلسه دادرسی به 9 نیوز گفت: “صادقانه بگویم که کاملاً صادقانه است ، این پیروزی چشمگیر قضایی بود.”

“دادستان تمام پاسخ ها را داشت در حالی که به نظر می رسید دفاعیات کاملاً به هم ریخته و درگیر کلافه ها شده است.”

“ما احساس می کنیم که این نکات را به وضوح استدلال کرده ایم … و امیدواریم که نتیجه مثبتی داشته باشیم.”

تصمیم دادگاه در روزهای آینده اعلام خواهد شد – اما اوری اشاره کرد که حتی اگر لیفر درخواست تجدید نظر را از دست بدهد ، تعدادی از خیابان ها برای او باقی مانده است.

وزیر دادگستری اسرائیل نیاز به امضای استرداد دارد ، پس از آن تیم دفاعی لیفر ممکن است درخواست بازبینی قضایی را بدهد.

اوری گفت اگر وی برگردد و گناهکار شناخته شود ، وکلای لیفر انتظار دارد که برای اجرای حکم زندان در اسرائیل برای او بجنگند.

“[There’s] خیلی بیشتر هنوز برای بازی کردن ، “او گفت.