مردی که در هواپیما را بر فراز کره جنوبی باز کرد، گفت که احساس خفگی کرده است.

با بازکردن این مرد در ایرباس A321 خطوط هوایی آسیانا در روز جمعه، 12 نفر به طور جزئی مجروح شدند که باعث انفجار هوا در داخل کابین شد.

این هواپیما که از جزیره جنوبی ججو به سمت شهر دائگو در حال پرواز بود، به سلامت به زمین نشست.

درب خروج اضطراری یک هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در فرودگاه بین‌المللی دایگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 مه 2023، پس از اینکه مسافری در حین پرواز آن را باز کرد، مشاهده شد.
درب خروج اضطراری یک هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در فرودگاه بین‌المللی دایگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 مه 2023، پس از اینکه مسافری در حین پرواز آن را باز کرد، مشاهده شد. (یون کوان شیک/یونهاپ از طریق AP)

به گفته کارآگاه پلیس دایگو: “او احساس کرد که پرواز بیشتر از آنچه باید طول می کشد و در داخل کابین احساس خفگی کرد.” روزنامه گاردین.

این مرد توسط پلیس در دایگو به اتهام نقض قانون امنیت هوانوردی بازداشت شد.

اگر مجرم شناخته شود، ممکن است به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این مرد 33 ساله به پلیس گفت که می خواست از هواپیما خارج شود زیرا احساس خفگی می کرد. پلیس.

یونهاپ گفت که این مرد به پلیس گفت که اخیراً پس از از دست دادن شغل خود دچار استرس شده است.

سایر رسانه های کره جنوبی نیز اخبار مشابهی را درباره انگیزه این مرد منتشر کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که پلیس برای دستگیری رسمی او حکمی درخواست کرده است.

رسیده توسط آسوشیتدپرس پیش از این، افسران پلیس Daegu از ارائه جزئیات درباره این مرد خودداری کردند و دلیل آن مسائل مربوط به حریم خصوصی بود.

افسران پلیس با لباس شخصی یک مسافر هواپیما را در فرودگاه بین المللی دایگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 می 2023، دستگیر کردند، زیرا مظنون به بازکردن درب خروج اضطراری در هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در حین پرواز است.
افسران پلیس با لباس شخصی یک مسافر هواپیما را در فرودگاه بین المللی دایگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 می 2023، دستگیر کردند، زیرا مظنون به بازکردن درب خروج اضطراری در هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در حین پرواز است. (یون کوان شیک/یونهاپ از طریق AP)
یک هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در حالی پارک شده است که یکی از درهای هواپیما به طور ناگهانی در فرودگاه بین المللی داگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 می 2023 باز شد.
یک هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در حالی پارک شده است که یکی از درهای هواپیما به طور ناگهانی در فرودگاه بین المللی داگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 می 2023 باز شد. (یون کوان شیک/یونهاپ از طریق AP)
امدادگران یک مسافر را روی برانکارد به یک آمبولانس در فرودگاه بین‌المللی دایگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 می 2023 منتقل می‌کنند.
امدادگران یک مسافر را روی برانکارد به یک آمبولانس در فرودگاه بین‌المللی دایگو در دایگو، کره جنوبی، جمعه، 26 می 2023 منتقل می‌کنند. (ایستگاه آتش نشانی Daegu/Newsis از طریق AP)

این هواپیما حامل 194 نفر از جمله ورزشکاران نوجوان بود که در مسیر مسابقه دو و میدانی بودند.

زمانی که هواپیما در ارتفاع 213 متری به فرودگاه دایگو می رسید، مرد در را باز کرد.

افرادی که به بیمارستان منتقل شدند عمدتاً برای مشکلات جزئی مانند مشکلات تنفسی تحت درمان قرار گرفتند.

28 می

چگونه پنج نوزاد تازه متولد شده به یک جاذبه گردشگری پیچیده تبدیل شدند

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.