مرد آمریکایی به دلیل قتل همسرش در سال 1998 به حبس ابد محکوم شد

مردی از ویسکانسین که در سال 1998 برای دومین بار به دلیل قتل همسرش با ضد یخ و خفگی محکوم شد، روز جمعه به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.

یک قاضی شهرستان کنوشا مارک جنسن 63 ساله را که در ماه فوریه توسط هیئت منصفه به قتل عمدی درجه یک در قتل همسرش جولی جنسن محکوم شد، محکوم کرد.

دادستان ها ادعا کردند که او جولی جنسن را با ضد یخ مسموم کرده است و همچنین او را با یک داروی خواب مصرف کرده است و سپس او را در خانه خود در پریزنت پریری تا حد مرگ خفه کرد.

مارک جنسن گفت همسرش او را به خاطر قتلش متهم کرده است.
مارک جنسن گفت همسرش او را به خاطر قتلش متهم کرده است. (AP)

جنسن همچنان بی گناه خود را حفظ کرده است، و وکلای او استدلال می کنند که جولی جنسن افسرده بود و پس از قاب گرفتن شوهرش خودکشی کرد.

قاضی دادگاه منطقه کنوشا، آنتونی میلیسوسکاس، در جریان حکم روز جمعه گفت: “شکی در ذهن من وجود ندارد که جولی جنسن برای مدت طولانی رنج کشیده است.”

او می‌توانست او را طلاق دهد، جدا شود، اما ترجیح داد این کار را نکند. به گزارش WISN-TV، کاری که او انتخاب کرد این بود که او را برای مدت طولانی شکنجه کند.

جنسن اولین بار در سال 2008 در قتل همسرش مجرم شناخته شد و به ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.

جولی جنسن توسط شوهرش به قتل رسید.
جولی جنسن توسط شوهرش به قتل رسید. (AP)

اما یک قاضی شهرستان کنوشا اولین محکومیت جنسن را در آوریل 2021 پس از اینکه دادگاه عالی ویسکانسین اعلام کرد او مستحق محاکمه جدیدی است، لغو کرد.

دادگاه متوجه شد که نامه ای که همسرش نوشته بود در صورتی که برای او اتفاقی بیفتد، او را متهم کرده بود، قابل استفاده توسط دادستان نیست.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.