مرد استرالیایی نشان می دهد که در پشت صحنه آزمایش موفقیت آمیز واکسن COVID-19 Pfizer چگونه است

استنلی وانگ استرالیایی خود را در خط مقدم تلاش برای انجام یک واکسن امن ویروس کرونا پیدا کرده است.

این داده های مهم از افرادی مانند آقای وانگ ، داوطلب در آزمایشات واکسن در سراسر جهان گرفته شده است.

وقتی در ماه مارس همه گیری شروع به چرخیدن کرد ، آقای وانگ در لس آنجلس زندگی می کرد.

وی به 9News.com.au گفت: “این واقعاً دیوانه بود ، اساساً یک شهر ارواح بود. من می خواستم کاری انجام دهم ، آنچه را که می توانم انجام دهم تا شرایط را تغییر دهم.”

فایزر
Pfizer هفته گذشته گفت كه واكسن آن ممكن است به میزان شگفت آور 90 درصدی در جلوگیری از COVID-19 موثر باشد و این شركت را در مسیر خود قرار دهد تا اواخر این ماه برای تأیید استفاده اضطراری از FDA اقدام كند. (AP)

او برنامه های آزمایشی فاز 2-3 Pfizer را به صورت آنلاین پیدا کرد و برای یک فرآیند 26 ماهه ثبت نام کرد که در 31 آگوست با شلیک آغاز شد.

این فرد 37 ساله قبل از ثبت نام “یک تحقیق انجام داد” و گزارش هایی را پیشنهاد کرد که احتمال خطر کمتری برای گروه خونی (O +) ، تغییر رژیم غذایی ، دویدن بیشتر و حتی ترک سیگار داشت.

در پایان ، او اعتراف کرد ، “به نوعی متعجب شد”. دستورالعمل های Pfizer به هیچ وجه سختگیرانه نبودند: آنها بیشتر به شغل او علاقه مند بودند.

آقای وانگ گفت: “آنها افرادی را می خواستند كه در معرض ویروس باشند. كارگران خط مقدم ، كارگران فروشگاه های مواد غذایی ، رانندگان اتوبوس و افرادی مثل من كه در مسافرت كار می كنند.”

“آنها می خواستند من بیرون بروم ، به مکان های مختلف بروم تا خودم را در معرض دید قرار دهم و ببینم آیا واکسن م workedثر است.”

اولین بیمار ثبت نام شده در آزمایش بالینی واکسن کرونا ویروس Pfizer در COVID-19 در تاریخ 4 مه 2020 در دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند در بالتیمور دچار مشکل می شود. (دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند از طریق AP ، پرونده)
اولین بیمار ثبت نام شده در آزمایش بالینی واکسن کرونا ویروس Pfizer در COVID-19 در تاریخ 4 مه 2020 در دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند در بالتیمور دچار مشکل می شود. (دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند از طریق AP ، پرونده) (AP)

در روز اولین شلیک خود ، آقای وانگ همچنین یک آزمایش COVID-19 و یک معاینه عمومی دریافت کرد. شلیک دوم او چند هفته بعد بود ، یک جلسه پیگیری یک ماه بعد از آن.

او هرگونه علائم را هفتگی در برنامه خاطرات ذکر می کند. اگر او “تب” ، “سرفه” ، “استفراغ یا اسهال” را عارض کند ، به کلینیک فراخوانده می شود. در غیر این صورت ، وی قرار است هر شش ماه یکبار به عقب برگردد ، در کل شش یا هفت ویزیت بالینی. شخصی هفته ای دو بار با او تماس می گیرد تا اعلام حضور کند – و این تمام.

شرکت کنندگان گزارش دادند که واکسن های Pfizer و Moderna ، که از فناوری mRNA جدید استفاده می کنند و هیچ واکسن دیگری که در حال حاضر در بازار استفاده نشده است ، اثرات قویتری نسبت به آزمایشات دیگر AstraZeneca دارند.

برخی از داوطلبان Pfizer علائم “خماری شدید” را تجربه کرده اند: احساس خوب در ساعاتی پس از شلیک ، کاهش تب و لرز و سردرد بین هشت تا 12 ساعت بعد – اما آقای وانگ هنوز علائمی را احساس نمی کند.

وی گفت: “من کاملاً مطمئن هستم که دارونما دارم.”

وی با افراد دیگری روبرو شده است که هیچ علائمی در مورد “تقلب” در این آزمایش ندارند – انجام آزمایش های خصوصی آنتی بادی و ترک تحصیل برای ثبت نام در سایر آزمایشات در صورت بازگشت منفی.

وی گفت: “آنها در اصل برای واکسن رایگان در اطراف خرید می کنند که برای من کاملا مضحک است.” “اما این یک اقلیت بسیار کوچک و کوچک است ، شاید یک یا دو نفر احمق باشند.”

بیماری همه گیر آقای وانگ را از خانواده در استرالیا جدا کرد ، اما او مانند بسیاری از افراد در سال جاری نیز حمایت آنلاین را پیدا کرد – در یک گروه داوطلب واکسن در فیس بوک ، وقتی سعی داشت اطلاعات بیشتری در مورد کمبود علائم خود بداند ، دچار این اتفاق شد.

این گروه خصوصی در حال حاضر بیش از 380 عضو دارد که بسیاری از آنها در خط مقدم بیماری همه گیر کار می کنند. آنها اطلاعات را به اشتراک می گذارند و علائم را (یا فقدان آنها) مقایسه می کنند.

این عکس ارائه شده توسط Pfizer بخشی از a را نشان می دهد
این عکس که توسط Pfizer تهیه شده است ، بخشی از یک مزرعه “فریزر” را نشان می دهد ، تاسیساتی به اندازه یک زمین فوتبال برای ذخیره واکسن های COVID-19 ، که در حال ساخت در Kalamazoo ، میشیگان است. واکسن آزمایشی Pfizer به ذخیره سازی فوق العاده سرد ، در حدود -70 درجه سانتی گراد نیاز دارد. (جرمی دیویدسون / Pfizer از طریق AP) (AP)

آقای وانگ گفت: “من در حال حاضر نقش بسیار فعالی در آن بازی كرده ام.” “این واقعاً جالب است. برخی از افراد این گروه پزشك و محقق هستند كه من توانسته ام با آنها ارتباط برقرار كنم و چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم.”

آنها همچنین “چیزهای احمقانه” ، جوک و حتی تی شرت های سفارشی را به اشتراک می گذارند (“ما بدن خود را به خطر می اندازیم تا بتوانید در رستوران ها غذا بخورید!“).

آقای وانگ گفت: “ما خود را The Vaxx Fam می نامیم.” “ما شوخی می کنیم که وقتی این قضیه تمام شد ، ما احتمالاً جایی را ملاقات خواهیم کرد ، و خودمان چند نوشیدنی می خوریم.”

بزرگترین نگرانی “Vaxx Fam” این نیست که COVID-19 را بگیرند.

این به این دلیل است که اعضای گروه های دارونما ممکن است واکسن فعال را از دست بدهند زیرا در مرحله آزمایش هستند – بسیاری از آنها ، همانطور که آقای وانگ اشاره کرد ، کارگران خط مقدم که بیشتر در معرض COVID-19 قرار دارند.

آنها تضمین می کنند که “بدون کور شدن گروه های دارونما” – به آنها گفته می شود که از دارونما استفاده می کنند – به محض اینکه واکسن در دسترس عموم قرار گرفت ، به آنها این امکان را می دهد تا برای محافظت از خود از محاکمه خارج شوند.

یک واکسن ویروس کرونا برای سال جدید از خط تولید خارج شده است.
شرکت کنندگان گزارش دادند که واکسن های Pfizer و Moderna ، که از فناوری mRNA جدید استفاده می کنند و هیچ واکسن دیگری که در حال حاضر در بازار استفاده نشده است ، اثرات قویتری نسبت به آزمایشات دیگر AstraZeneca دارند. (نه)

آقای وانگ گفت: “ما فکر کردیم که این مسخره است و سلامتی و زندگی مردم را فدای اطلاعات بیشتر می کند.”

دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص ارشد بیماریهای عفونی ایالات متحده ، همچنین بر “الزام اخلاقی” تأکید بر اینکه هر واکسن فعال فوراً در دسترس داوطلبان آزمایشی قرار گرفته است ، و سخنگوی Pfizer به اعضای گروه گفته است که این شرکت با “FDA” برای حل این مشکل همکاری می کند. ، به گفته آقای وانگ

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی در انستیتوی ملی بهداشت. (Graeme Jennings / استخر از طریق AP)

وی گفت: “اتفاق نظر بر این است که افرادی که به واکسن نیاز دارند ، مانند پزشک برزیلی ، باید فوراً آن را انجام دهند.”

“من کاملا سالم هستم ، کارگر خط مقدم نیستم ، بنابراین من انتظار ندارم که به محض تأیید اضطراری ، فقط زمانی که مردم عمومی این کار را انجام می دهند ، آن را دریافت کنم ، با توجه به اینکه سلامتی و همه اینها را به خطر می اندازم. “

‘نور در انتهای تونل’

دکتر فاوسی ، که قبلاً گفته بود حتی با شلیک 60 درصدی موثر خوشحال خواهد شد ، اعلامیه های Pfizer و Moderna را “چراغ انتهای تونل” توصیف کرد.

مدرنا قصد دارد در اواخر این ماه ، پس از داشتن اطلاعات بیشتر ، به اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای مجوز مراجعه کند و دکتر فاوسی گفت که واکسیناسیون CNN می تواند به زودی از اواخر دسامبر آغاز شود.

اما تا آن زمان ، آقای وانگ این تجربه را “جذاب” می داند.

وی گفت: “من دانشمند نیستم ، اما این می تواند بالقوه مهمترین کشف در طول زندگی ما باشد.” “من می خواستم در مورد آن اطلاعات کسب کنم.”

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play