میشیگان برنده انتخابات بایدن را تأیید کرد ، امیدهای ترامپ را ناکام گذاشت

هیئت Canvassers ایالت میشیگان با تایید رسمی نتایج انتخابات این ایالت رأی داده است رئیس جمهور منتخب جو بایدن 16 رأی انتخاباتی ایالت.
گواهینامه همه پاک می شود مسیر رئیس جمهور دونالد ترامپ تلاش کنند تا نتایج انتخابات را از طریق چالش های قانونی که در ایالت های اصلی رد شده اند ، لغو کنند.

هارون ون لانگولد ، یکی از دو عضو جمهوریخواه هیئت مدیره بومی ایالت میشیگان ، پس از مشخص نبودن نحوه رای گیری وی قبل از جلسه ، به دو دموکرات پیوست تا برای تأیید نتایج انتخابات رأی دهند.

بایدن ترامپ انتخابات کاخ سفید در آمریکا
مسیر دونالد ترامپ برای لغو نتایج انتخابات با پیروزی جو بایدن در میشیگان از هم پاشیده است. (عرضه شده)

مسئله تأیید نتایج انتخابات میشیگان در میان ادعاهای مشکوک مبارزات انتخاباتی ترامپ درباره کلاهبرداری رای دهندگان و تلاش در دادگاه برای تأخیر در صدور گواهینامه و لغو نتایج در چندین ایالت مهم که به بایدن رأی دادند ، در مرکز بررسی قرار گرفت. همزمان با بحث هیئت میشیگان در روز دوشنبه ، دادگاه عالی پنسیلوانیا تلاش مبارزات انتخاباتی ترامپ برای جلوگیری از شمارش آراots غایب خاص را رد کرد – راه را برای تصویب آرا در چندین شهرستان ، از جمله فیلادلفیا ، روشن کرد.

در جلسه روز دوشنبه ، آقای ون لانگولد علامت گذاری کرد که معتقد است وی بر اساس قوانین ایالتی ملزم به تأیید رأی است ، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا وی معتقد است باید از نتایج انتخابات وین کاندید شود. وی گفت که از ممیزی حمایت می کند ، اما این بدان معنا نیست که هیئت مدیره منتظر بماند تا ابتدا انتخابات را تأیید کند.

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ تلاش کرده بود تا یک سری نتایج را برای حفظ ریاست جمهوری درخواست تجدید نظر کند. (گتی)

وی گفت: “ما نباید سعی كنیم قدرتی را كه نداریم اعمال كنیم.”

نورمن شینکل ، جمهوری خواه دیگر در هیئت مدیره ، رای ممتنع داد. وی استدلال کرد که هیئت مدیره نباید نتایج انتخابات را تأیید کند تا تحقیق در مورد رای گیری در وین – بزرگترین ایالت ، که شامل دیترویت است -. آقای شینکل از مجلس قانونگذاری میشیگان به رهبری جمهوری خواهان خواست تا در مورد انتخابات سال 2020 بررسی کنند.

در اوایل این ماه ، اعضای هیئت مدیره نفوذ جمهوری خواهان در وین کانتی ابتدا رأی مخالف صدور گواهینامه دادند ، پس از آنکه پس از یک هیاهوی عمومی به رای مثبت رسیدند. اعضای هیئت مدیره GOP در آن شب از طرف ترامپ تماس گرفتند و روز بعد آنها اسنادنامه ای را به دنبال لغو آرا filed خود ارائه دادند ، اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

این باعث جلب توجه به هیئت مدیره بوم کشوری ایالتی شد که دو عضو جمهوری خواه و دو دموکرات نیز دارد. قبل از رای گیری ، هیئت رئیسه سخنان مقامات انتخاباتی مانند کارمندان محلی ، وکلای مبارزات انتخاباتی و دیگر کارشناسان را شنید. آقای ون لانگولده از همان ابتدا دیدگاه خود را علامت گذاری کرد ، و در مورد نقش هیئت مدیره با وکیل جان جیمز ، کاندیدای حزب سنا ، بحث کرد که استدلال کرد هیئت مدیره می تواند موکول کند و منتظر نتایج حسابرسی قبل از تأیید نتایج باشد.

جو بایدن انتخابات ایالات متحده
جو بایدن در حالی 16 رای دانشگاهی را کسب کرده است که میشیگان پیروزی خود را تأیید می کند. (عرضه شده)

آقای ون لانگولد مخالف بود. وی گفت: “من فرصت خوبی برای بررسی قانون داشته ام. هیچ قانونی در قانون به من اجازه نمی دهد كه درخواست ممیزی كنم.”

آقای شینکل به نتیجه دیگری رسید. وی از کریس توماس ، که به عنوان مشاور ارشد دفتردار دیترویت خدمت می کرد و یک دهه فعالیت حرفه ای برای خدمت به دبیران دولت جمهوری خواه و دموکرات های ایالتی در میشیگان س ،ال کرد ، تحت چه شرایطی هیئت مدیره می تواند صدور گواهینامه را به تأخیر بیندازد.

آقای توماس گفت: “اگر بازدهی کامل داشته باشید ، فکر نمی کنم بتوانید موکول کنید” و تنها گزینه ای که اکنون هیئت مدیره در اختیار دارد تأیید نتایج است. همه شهرستانها در میشیگان نتایج خود را تأیید کرده اند.

آقای شینکل خصوصیات آقای توماس را که انتخابات به نرمی پیش رفت رد کرد. آقای شینکل گفت: “کاملاً دقیق نیست.”

یکی از طرفداران جو بایدن تصمیم هیئت انتخابات میشیگان را جشن می گیرد. (AP)

آقای شینکل در جلسه خواست تا از دبیر دیترویت سنیس ، جانیس وینفری ، که در ابتدا قرار نبود سخنرانی کند ، اما بعد از وقفه ای کوتاه مانند سایر شاهدان از طریق فیلم ظاهر شد ، س questionsال کند. آقای شینکل س askedال کرد که آیا این شهر کارگران نظرسنجی جمهوریخواهان را به میزان لازم طبق قانون ایالت برای انتخابات استخدام کرده است یا خیر ، ادعا کرد جمهوری خواهانی که می خواستند در این نظرسنجی ها کار کنند رد می شوند.

آقای وینفری پاسخ داد که در این شهر هرچه بیشتر جمهوریخواه استخدام شده باشد ، اما کسانی که خیلی دیر اقدام کردند اجازه کار را ندارند.

مقامات جمهوری اسلامی و دموکراتیک و محلی و محلی از طریق فیلم برای سخنرانی در جلسه ظاهر شدند. هنگامی که یکی از جمهوری خواهان نظریه های توطئه درباره شمارش آرا را تکرار کرد ، یکی از اعضای هیئت رئیسه دموکرات پرسید که آیا این ادعاها به دادستان کل کشور ارسال شده است ، زیرا هیئت مدیره نمی تواند این ادعاها را بررسی کند.

طرفداران دونالد ترامپ همچنان به اتهامات خود ادامه می دهند که انتخابات ناقص بود. (AP)

مبارزات انتخاباتی ترامپ سعی کرده است در روند صدور گواهینامه دخالت کند و آقای ترامپ در حالی از مقامات میشیگان خواستگاری کرده است که وی و وکیل رودی جولیانی ادعای خود را بدون شواهد و تقلب گسترده رای دهندگان و “انتخابات تقلبی” ادامه دادند.

آقای ترامپ هفته گذشته در مجلس کاخ سفید با قانونگذاران ایالتی میشیگان ملاقات کرد و رهبری جمهوری خواهان ایالت ، از جمله آقای چتفیلد ، در بیانیه ای گفت: “ما هنوز از هیچ اطلاعاتی مطلع نشده ایم که نتیجه انتخابات را تغییر دهد.”

کمیته ملی جمهوری خواهان و حزب جمهوری خواه میشیگان روز شنبه نامه ای به هیئت مدیره بقیع فرستادند و خواستار تأیید مجوز برای 14 روز شدند. آنها همچنین از آنها خواستند تا منتظر حسابرسی نتایج انتخابات در وین کانتی ، بزرگترین ایالت در ایالت شامل دیترویت باشند – حتی اگر قانون ایالت این اجازه را نمی دهد.