نوجوان پس از ایست قلبی در نمایشگاه Armageddon در نیوزیلند درگذشت

الکس هاسلدن بعد از اینکه به دوستانش گفت در نمایشگاه Armageddon Expo که در نمایشگاه های ASB اوکلند برگزار شد ، احساس سرگیجه کرد ، سقوط کرد.

او فقط 15 سال داشت که در هالووین ، بعد از یک هفته زندگی در بیمارستان ، درگذشت.

تا آنجا که مادرش جوآن هاسلدن می دانست ، کالج Orewa دانش آموز هیچ شرایط زمینه ای که می توانست باعث مرگ او شود را نداشت و کادر پزشکی هنوز در حال بررسی علت مرگ این نوجوان هستند.
ایست قلبی وی را به دلیل کمبود اکسیژن در معرض آسیب مغزی مشکوک قرار داد. بعد از یک هفته ، پزشکان فهمیدند که هیچ شانس بهبودی وجود ندارد ، بنابراین زندگی او قطع شد. “
آخر هفته کارگر برای خانواده هاسلدن به خوبی شروع شده بود – الکس و دوستانش در آنجا تحصیل کردند نمایشگاه Armageddon، رویدادی که هر ساله در آن شرکت می کردند.
هاسلدن گفت: “من همه آنها را به آنجا رانده ام.” “این آغاز اولیه بود و در راه ما متوقف شدیم در ساحل Little Manly برای دیدن برخی از دلفین ها. “

هاسلدن گفت که وقتی آنها به نمایشگاه آمدند ، او به کافه رفت و گروه دوستان را ترک کرد تا به تنهایی اکتشاف کنند.

“آنها برای تفریح ​​رفتند و حدود نیم ساعت بعد یکی از دوستان الکس با من تماس گرفت و گفت اتفاقی افتاده و آنها به من احتیاج دارند.

“پیدا کردن آنها در حدود 5 دقیقه طول کشید و وقتی که امدادگران داشتم می آمدم.

“او با دوستانش سوار شده بود و وقتی پیاده شد و شروع به راه رفتن کرد ، به آنها گفت احساس سرگیجه می کند و سپس فقط روی زمین افتاد.

“سخت است که سرم را به عقب برسانم. او قرار بود کار خود را شروع کند اولین آزمونهای NCEA در این ماه ، و او منتظر تابستان بود و با دوستانش به اردو می رفت. “
از الکس هاسلدن به عنوان “بسیار مهربان ، مهربان و قهرمان هر کسی که متفاوت یا قلدری بود” یاد شده است. (چیز)

سخنگوی Armageddon Expo تأیید کرد که وی از وقوع این حادثه مطلع بوده و کارکنان فوریت های پزشکی در محل بلافاصله در این حادثه حضور یافتند.

امدادگران در صحنه موفق شدند الکس را احیا کنند و او را به بیمارستان منتقل کردند و به کما برده شد.

هاسلدن گفت: “مغز او برای مدت طولانی از اکسیژن محروم شده بود ،” بعد از شش روز آنها به ما گفتند که زندگی خود را قطع می کنند.

“هنگامی که او به پایین دوستان خود افتاد و بزرگسالان اطراف او فکر کردند که او بیهوش شده است ، بنابراین او را در موقعیت بهبودی قرار دادند و منتظر امدادگران بودند.

در بسیاری از مکان ها و محل کار یک دفیبریلاتور خارجی خودکار (AED) نصب شده است. (عکس پرونده) (چیز)
بنیاد قلب در وب سایت خود توصیه می کند هر کسی که شاهد ایست قلبی است باید با شماره 111 تماس گرفته ، شروع به استفاده از CPR یا استفاده از دفیبریلاتور خارجی خودکار (AED) کند.

این بنیاد می گوید: “مگر اینکه ظرف چند دقیقه اقدامی انجام شود ، ایست قلبی کشنده خواهد بود.”

“CPR ترکیبی از تنفس نجات دهنده و فشرده سازی قفسه سینه است. اکسیژن به ریه ها را تأمین می کند و خون اکسیژن دار را در گردش خون حفظ می کند تا زمانی که ضربان قلب و تنفس موثر برقرار شود. با دانستن و انجام CPR ، می توانید یک زندگی را نجات دهید.”

هاسلدن گفت که دوست دارد دوره های کمک های اولیه در مدارس و جامعه به طور گسترده تری اجرا شود ، به این امید که بتواند زندگی شخص دیگری را نجات دهد.

“من خوشحالم که او در کنار دوستانش بود و وقتی این اتفاق افتاد یک روز عالی داشت. او یک جوان بسیار خصوصی بود اما یک گروه دوست بسیار صمیمی داشت.

“الکس بسیار مهربان ، مهربان و برای هر کسی که متفاوت یا زورگو بود قهرمان بود. او عاشق بازی و آرماگدون بود.”

پزشکان به هاسلدن گفته بودند که ممکن است هرگز ندانند که چه چیزی باعث شد الکس دچار ایست قلبی شود ، اما چون هنوز مورد بررسی قرار گرفت مادرزادی است.

“آنها بخشی از قلب او را پس از مرگ به پایان رسانده اند و خواهر کوچکترش مادی و من را تحت نظر دارند. از آنجا که هیچ علائمی از بیماری مشاهده نشد ، پزشکان فکر می کنند که این می تواند یک بیماری مادرزادی خفته باشد.”

الکس هاسلدن نزدیک بود سال 11 را در کالج Orewa به پایان برساند. (چیز)
خانواده هاسلدن با فاجعه غریبه نیستند ، طی دو سال گذشته هاسلدن در حال بهبود است از سرطان پستان

هاسلدن معلم کالج Orewa بود ، جایی که الکس در آن تحصیل می کرد ، اما در حالی که شیمی درمانی می کرد دو سال مرخصی گرفته بود.

“اوضاع برای خانواده کوچک سه نفره ما بهتر می شد و من آماده می شدم تا سال آینده که این اتفاق افتاد به تدریس برگردم.

“این قلب ما را شکسته است.”

یک جمع آوری کمک مالی بصورت آنلاین توسط یکی از دوستان خانوادگی ایجاد شده است تا در تأمین هزینه های مراسم خاکسپاری الکس و همچنین تأمین هزینه کمک کند هزینه های انزوا مدیریت شده تا پدربزرگ و مادربزرگش از انگلستان بیایند.

هاسلدن گفت که او می خواهد از جامعه ساحل Hibiscus ، کالج Orewa و دوستان الکس برای عشق و مهربانی که به خانواده نشان داده اند تشکر کند.

این مقاله در ابتدا در چیز و با مجوز تکثیر شده است.