نویسنده به هیئت منصفه گفت: دونالد ترامپ به من تجاوز کرد

یک نویسنده شکایت می کند دونالد ترامپ او موضع گرفته است تا به اعضای هیئت منصفه بگوید که رئیس جمهور سابق پس از همراهی او به اتاق یراق آلات فروشگاه بزرگ در سال 1996 به او تجاوز کرده است.
حضور ای جین کارول در روز چهارشنبه (اوایل سه‌شنبه AEST) با اظهار نظر ترامپ در مورد مورد آنلاین باعث شد قاضی به وکلایش هشدار دهد که می‌تواند مشکلات حقوقی بیشتری را برای خودش ایجاد کند.

کارول شهادت داد: «من اینجا هستم زیرا دونالد ترامپ به من تجاوز کرد و وقتی در مورد آن نوشتم، گفت که این اتفاق نیفتاده است.

ای جین کارول، مقاله نویس سابق مشاوره، روز چهارشنبه، 26 آوریل 2023 به دادگاه فدرال نیویورک می رسد. (AP Photo/Seth Wenig) (AP)

او دروغ گفت و آبروی من را خراب کرد و من اینجا هستم تا تلاش کنم تا زندگی ام را پس بگیرم.

ترامپ از دور اصرار خود را تکرار کرد که ادعاهای کارول تخیلی است و در سایت رسانه اجتماعی خود نوشت که این پرونده “یک کلاهبرداری ساختگی است” و موارد دیگر.

ترامپ تاکنون در دادگاه شرکت نکرده است، اما وکلای او روز سه‌شنبه گفتند هنوز ممکن است او تصمیم بگیرد که شهادت دهد.

این محاکمه در حالی برگزار می شود که ترامپ دوباره به دنبال نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری است و هفته ها پس از او نسبت به اتهامات جنایی نامرتبط اعتراف کرد که شامل پرداخت هایی برای ساکت کردن یک بازیگر پورن است که گفته بود با او رابطه جنسی داشته است.

کارول 79 ساله گفته است که در عصر پنج شنبه نامشخصی در بهار 1996 با ترامپ در در گردان برگدورف گودمن برخورد کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اوایل ماه جاری در کنوانسیون انجمن ملی تفنگ در ایندیاناپولیس سخنرانی می کند. (AP Photo/Michael Conroy, File) (AP)

در آن زمان، او مشغول نوشتن یک ستون مشاوره طولانی مدت در مجله Elle بود. ترامپ یک شخصیت بزرگ املاک و مستغلات و شخصیت اجتماعی در نیویورک بود.

او گفته است که از او در مورد انتخاب یک هدیه برای یک زن راهنمایی خواسته است، و او با تصور اینکه این تجربه خنده دار خواهد بود، ادامه داد. به گفته کارول، آنها به یک بخش لباس زیر ختم شدند، با یکدیگر شوخی کردند که چه کسی باید لباس بدن بپوشد و به یک اتاق رختکن رفتند.

سپس، او مدعی است، ترامپ او را به دیوار کوبید، جوراب شلواری او را پایین کشید و در حالی که با او مبارزه می کرد، به او تجاوز کرد. او گفته است که در نهایت او را به زانو درآورده و فرار کرده است.

ترامپ، 76 ساله، گفته است که او با کارول در فروشگاه نبوده و هیچ سرنخی نداشت که او اولین بار در سال 2019 این داستان را در خاطرات و گزیده ای از مجله به طور عمومی پخش کرد.

ترامپ تاکنون در محاکمه شرکت نکرده است، اما وکلای او، از جمله سوزان نچلس، این دادگاه را ترک کرده‌اند و گفته‌اند که هنوز ممکن است تصمیم بگیرد که شهادت دهد. (عکس AP/بریتانی نیومن) (AP)

در حالی که دادگاه قرار بود روز چهارشنبه آغاز شود، ترامپ احساسات خود را در مورد آن در پلتفرم Truth Social خود ابراز کرد.

از جمله اظهارات دیگر، او وکیل کارول را “یک عامل سیاسی” خواند و به یک موضوع DNA اشاره کرد که قاضی لوئیس کاپلان اعلام کرد نمی تواند بخشی از این پرونده باشد.

“این یک داستان جعلی و دروغ است – شکار جادوگر!” ترامپ نوشت.

وکلای کارول – که دعوای او شامل ادعاهایی است مبنی بر اینکه ترامپ قبلاً او را با نامیدن علنی پرونده او “تقلب”، “کلاهبرداری”، “دروغ” و “کلاهبرداری کامل” بدنام کرده است – به اظهارات جدید او به کاپلان اشاره کردند. او راضی نبود

آنچه که به نظر می‌رسد این است که مشتری شما اساساً تلاش می‌کند، مطمئناً با مردمی که نقل قول نمی‌کنند – اما نگران‌کننده‌تر، هیئت منصفه در این پرونده – در مورد چیزهایی صحبت می‌کند که هیچ کاری در مورد آنها صحبت نمی‌شود.» قاضی به وکلای ترامپ گفت.

او پست ترامپ را “یک بیانیه عمومی که در ظاهر کاملاً نامناسب به نظر می رسد” خواند.

ای جین کارول، ستون نویس سابق مشاوره روز چهارشنبه به دادگاه فدرال منهتن می آید. (AP Photo/John Minchillo) (AP)

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ خاطرنشان کرد که به اعضای هیئت منصفه گفته می شود که هیچ خبری یا تفسیر آنلاین درباره این پرونده را دنبال نکنند.

اما او گفت که از ترامپ می خواهد که «از هرگونه پست بیشتر در مورد این پرونده خودداری کند».

کاپلان گفت: “امیدوارم شما موفق تر باشید” و افزود که ترامپ “ممکن است منبع جدیدی از مسئولیت بالقوه را دستکاری کند یا نکند.”

شکایت فدرال کارول به دنبال خسارات نامشخص و پس گرفتن اظهارات توهین آمیز وی است.

این شکایت بر اساس قانون نیویورک تنظیم شده است که به طور موقت به ادعاهای مربوط به سوء استفاده جنسی چند دهه به دادگاه مدنی اجازه می دهد. او هرگز اتهامات جنایی را دنبال نکرد.

ترامپ در حضور تاریخی در دادگاه سرپیچی کرد

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.