هزاران نفر برای آزمایش در سیدنی اصرار داشتند. ایالات متحده بالاترین آمار روزانه کشته ها را ثبت می کند تورنبول خواستار “حفظ خط” در میان تنش های چین است. دانشمند برتر می گوید: ابتدا ایمنی روی واکسن COVID-19. شرایط موج گرما پس از بازیابی کوتاه دوباره برمی گردد

یک دانشمند برتر گفت ، تنظیم کننده های بهداشت استرالیا هر واکسن COVID-19 را به دقت بررسی می کنند تا قبل از استفاده از آن ایمن باشد.

پروفسور جان اسکریت ، از اداره کالاهای درمانی ، به امروز گفت که کارشناسان هنگام شروع توزیع واکسن Pfizer ، اطلاعات انگلیس را از نزدیک ردیابی می کنند – همان استرالیا که مارس سال آینده برنامه ریزی می کند.

“ما کمی بیشتر منتظر هستیم تا اطلاعات کامل تری در مورد میزان عملکرد واکسن در کلینیک بدست آوریم. با چه گروه هایی کار می کند ، مدت زمان محافظت و اطلاعات کامل تر در مورد ایمنی.”

پروفسور اسکریت گفت ، دانشمندان استرالیایی امیدوارند که تا اوایل فوریه قبل از شروع واکسیناسیون ، تمام اطلاعات لازم در مورد واکسن را داشته باشند.

“ما امیدواریم که اولین واکسن ها در سه ماهه اول سال 2021 مورد تایید ما قرار گیرد.”

پروفسور اسکریت اثرات واکسن های خارج از کشور را کریسمس و اوایل سال آینده توسط کارشناسان استرالیایی از نزدیک مشاهده می کند.

“ما در حال دریافت اطلاعات از کل ایالات متحده ، در سراسر انگلستان هستیم ، و هنگامی که شما به اطلاعات صدها میلیون نفر نگاه می کنید می توانید خیلی سریعتر این نوع چیزها را انتخاب کنید و بتوانید مشاوره های بالینی خوب ارائه دهید. “