هزاران نفر در کنسرت تاجگذاری پر ستاره شاه چارلز سوم شرکت کردند

پادشاه تازه تاجگذاری شده و خانواده سلطنتی به هزاران نفر برای فینال باشکوه آخر هفته رویدادهای سلطنتی پیوسته اند.

او با سه تشویق از سوی جمعیت 20000 نفری مورد استقبال قرار گرفت.

شاه چارلز سوم، ملکه کامیلا، شاهزاده جورج ولز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، ریشی سوناک و پاتریشیا اسکاتلند، بارونس اسکاتلند در طول کنسرت تاجگذاری در 07 مه 2023 در ویندزور، انگلستان دیده می شوند.  کنسرت قلعه ویندزور بخشی از جشن تاجگذاری چارلز سوم و همسرش کامیلا به عنوان پادشاه و ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و دیگر قلمروهای مشترک المنافع است که در وست مینستر برگزار شد.
شاه چارلز سوم، ملکه کامیلا، شاهزاده جورج ولز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، ریشی سوناک و پاتریشیا اسکاتلند، بارونس اسکاتلند در طول کنسرت تاجگذاری در 07 مه 2023 در ویندزور، انگلستان دیده می شوند. کنسرت قلعه ویندزور بخشی از جشن تاجگذاری چارلز سوم و همسرش کامیلا به عنوان پادشاه و ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و دیگر قلمروهای مشترک المنافع است که در وست مینستر برگزار شد. (گتی)
جمعیت برای برگزاری کنسرت در قلعه ویندزور در ویندزور، انگلستان، یکشنبه، 7 مه 2023، برای جشن تاجگذاری پادشاه چارلز سوم گرد هم می آیند.  این یکی از چندین رویداد در طول سه روز تعطیلات آخر هفته است.  (عکس جاناتان برادی/پول از طریق AP)
جمعیت برای برگزاری کنسرت در قلعه ویندزور در ویندزور، انگلستان، یکشنبه، 7 مه 2023، برای جشن تاجگذاری پادشاه چارلز سوم گرد هم می آیند. این یکی از چندین رویداد در طول سه روز تعطیلات آخر هفته است. (عکس جاناتان برادی/پول از طریق AP) (AP)

برخی از نام‌های بزرگی که تیتر این کنسرت هستند عبارتند از کیتی پری، لیونل ریچی، استیو وینوود، پالوما فیث، بت میدلر، آندریا بوچلی و پیتر تانگ.

دیکی آربیتر، مفسر سلطنتی، گفت که ریچی پس از اینکه از سال 2019 به‌عنوان امانت پرنس (Prince’s Trust) شناخته می‌شود، در این کنسرت نام کاملاً برجسته‌ای است.

همچنین انتظار می‌رود که ستارگانی مانند تام کروز و تام جونز، پیام‌های ضبط‌شده‌ای را دریافت کنند که احتمالاً جزئیات ناشناخته‌ای درباره شاه چارلز را فاش می‌کند.

شاهزاده ویلیام همچنین درباره پدرش و ملکه کامیلا سخنرانی خواهد کرد.

آربیتر گفت در طول جشن الماس و جوبیل پلاتینیوم برای ملکه الیزابت دوم، شاه چارلز سخنرانی خود را با “عظمت شما، مومیایی” آغاز کرد و اکنون جمعیت امیدوار به تقدیم مشابهی از شاهزاده ویلیام هستند.

آربیتر گفت: “امیدوارم ویلیام همین کار را انجام دهد، چیزی شبیه به “عالیجناب، پدر”.

“او تشویق های زیادی دریافت می کرد.”

بسیاری از مردم ساعت‌ها در صف ایستادند تا بهترین مکان را در کنسرت حفظ کنند، اما عکس‌های این مراسم نشان‌دهنده ترافیک تماشاگران کنسرت است.

درست 10 دقیقه قبل از شروع کنسرت، پلیس مجبور شد با مسائل مربوط به کنترل جمعیت و هزاران نفر برای ورود به جایگاه ها مداخله کند.

عکس ها بن بست در ورودی رویداد را نشان می دهد.

نیمی از شرکت کنندگان در این رویداد یک بلیت را از طریق فرآیند رای گیری به دست آوردند.

این کنسرت توسط هیو بونویل برگزار می‌شود، اما نه تنها نمادهای موسیقی در آن شاهد اجرای مشترک باله سلطنتی، خانه اپرای سلطنتی، شرکت سلطنتی شکسپیر، کالج سلطنتی موسیقی و کالج سلطنتی هنر خواهند بود.

بعد از یک آخر هفته پر از شکوه و مجلل برای تاجگذاری پادشاه که لحظه تولد او را به پایان رسانده است.

کنسرت تاج گذاری را می توانید به صورت کامل از شبکه 9 و 9 هم اکنون در ظهر تماشا کنید.

شاهزاده لوئیس مراسم تاجگذاری را با چهره های گستاخ می دزدد

رااینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.