هشدارهایی که با بدتر شدن آتش سوزی در مورد مردم ساکن جزیره فریزر صادر شده است

به افرادی که در جزیره فریزر در کوئینزلند زندگی می کنند گفته شده است که به دلیل آتش سوزی که در حال حاضر در نزدیکی تفرجگاه Kingfisher Bay و روستاها در حال آتش سوزی است ، برای فرار آماده می شوند.

آتش نشانی و خدمات اضطراری کوئینزلند (QFES) امروز صبح با صدور هشدار به مردم توصیه کرد که شرایط بدتر شود زیرا این ایالت آخر هفته از شدت موج گرما عبور می کند.

در این عکس در تاریخ 2 دسامبر سال 2020 ، توسط سازمان آتش نشانی و اورژانس کوئینزلند ، دود از تپه ها و به سمت اقیانوس در جزیره فریزر ، استرالیا می بارد. (AP)

آتش سوزی در مجاورت نهر Dundonga ، در شرق استراحتگاه و دهکده Kingfisher Bay ، تا جاده Cornwells در جنوب در حال سوختن است.

QFES در هشدار به ساکنان گفت: “افراد در Kingfisher Bay Resort and Village باید از دستورات QFES و کوئینزلند پارک ها و افسران خدمات حیات وحش پیروی کنند.”

“شما باید آماده باشید تا برنامه زنده ماندن در آتش بوش را دنبال کنید. اگر برنامه ای ندارید یا قصد ترک آن را دارید ، باید آماده ترک منطقه باشید زیرا اوضاع می تواند به سرعت بدتر شود.

“آتش نشانان حاضر در زمین امروز توسط هواپیماهای بمب گذار آب برای ادامه مهار آتش پشتیبانی می شوند.”

هشدار جداگانه ای برای ساکنان سایر نقاط جزیره وجود دارد که آتش سوزی در حال تماشای سطح عمل است.

چندین تیم آتش نشانی برای مهار آتش در حال کار هستند ، با این حال خدمه هشدار داده اند که آتش نشانان ممکن است نتوانند از هر ملکی محافظت کنند.

آتش سوزی اکنون بیش از 80،000 هکتار از اراضی – بیش از 50 درصد از جزیره – را جویده است.

از چندین هواپیمای بمب گذاری کننده آب برای مقابله با آتش استفاده می شود. (نه)

بیش از یک میلیون لیتر آب روی آتش ریخته شده است.

پیش بینی می شود امروز در چندین منطقه در کوئینزلند دما بیش از 40 درجه سانتیگراد افزایش یابد و امروز هوای خشک و وزش باد شرایط خطرناکی را برای آتش نشانان ایجاد کند.

برای منطقه کانال کانتر کاندیدای خطرناک شدن آتش سوزی شدید پیش بینی شده است ، با پیش بینی شرایط بسیار گرم و باد.

وزش باد از شمال شرقی تا شمال غربی تازه تا شدید و شفاف احتمالاً در بیشتر روز وجود دارد ، قبل از اینکه یک تغییر هوای خنک و خنک از جنوب در غروب از جنوب غربی به منطقه منتقل شود.