هشدار به رانندگان NSW زیرا مناطق مدرسه در روز بدون دانش آموز باز می گردند

رانندگان در نیو ساوت ولز به آنها اخطار داده شده است که از فردا در مناطق مدرسه کاهش یابد، اگرچه تقریباً هیچ دانش آموزی در کلاس وجود نخواهد داشت.

دانش‌آموزان در مدارس دولتی نیوساوت ولز و اکثر مدارس خصوصی قرار نیست تا چهارشنبه به مدرسه بازگردند و فردا به عنوان روز بدون دانش‌آموز تعیین شده است.

با این حال، مناطق مدارس از فردا اجرا می‌شوند و رانندگانی که قوانین را زیر پا می‌گذارند، امتیازات مضاعف روز ANZAC را جذب می‌کنند.

مناطق مدارس با وجود اینکه روز آزاد دانش آموز است، فردا اجرا می شود.
مناطق مدارس با وجود اینکه روز آزاد دانش آموز است، فردا اجرا می شود. (نه)

سالی وب، معاون وزیر ایمنی، محیط زیست و مقررات در حمل و نقل نیوساوت ولز گفت که مناطق مدارس از روز دوشنبه مجدداً فعال خواهند شد زیرا روز مدرسه به طور رسمی اعلام شده است.

وب گفت: “ما به رانندگان توصیه می کنیم که مناطق مدارس از دوشنبه که شروع رسمی ترم 2 در نیوساوت ولز است، دوباره به کار بازگردند.”

“مقررات به این معنی است که مناطق مدارس در نیو ساوت ولز در تمام روزهای مدرسه به کار می‌آیند، از جمله روزهای توسعه که برای اکثر مدارس روزهای بدون دانش‌آموز است زیرا ممکن است برخی از دانش‌آموزان همچنان در مدارس خود حضور داشته باشند.

“خطاهای مضاعف از ساعت 12:01 صبح جمعه 21 آوریل تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 25 آوریل برای کلیه تخلفات سرعت، کمربند ایمنی و تلفن همراه برقرار است.”

ارقام منتشر شده توسط NRMA در اوایل سال جاری نشان می دهد که بسیاری از رانندگان توسط مناطق مدرسه که در روزهای آزاد دانش آموز کار می کنند گرفتار شده اند.

تعداد جریمه های صادر شده طی دو روز بدون دانش آموز در ژانویه 2022، 3100 یا به طور متوسط ​​روزانه 1552 بود.

این سه برابر میانگین روزانه یک روز مدرسه معمولی یک ماه بعد در فوریه بود.

این تخلف رانندگی باعث از دست دادن 14 امتیاز منفی می شود

پیتر خوری، سخنگوی NRMA در آن زمان گفت: «معلوم است که مردم هنوز این پیام را دریافت نمی کنند که مناطق مدارس در تمام روزهای مدرسه فعال هستند، حتی در روزهای بدون دانش آموز مانند امروز.