همسایه ها می گویند که دختر شش ساله و والدینش بر اثر توپ ولگرد در ایالات متحده تیراندازی کردند و زخمی شدند

آ کارولینای شمالی مرد شلیک کرد و به گفته همسایه ها و خانواده دختر، پس از اینکه بچه ها برای بازیابی توپ بسکتبالی که در حیاط او غلتیده بود، یک دختر شش ساله و والدینش را زخمی کردند – یکی دیگر از تیراندازی های اخیر که ناشی از شرایط به ظاهر پیش پا افتاده بود.

رئیس پلیس شهرستان گاستون، استفن زیل، در یک کنفرانس خبری چهارشنبه گفت که اداره او و گروه ویژه فراری منطقه ای خدمات مارشال های ایالات متحده در حال انجام جستجوی گسترده برای رابرت لوئیس سینگلتری 24 ساله هستند که پس از تیراندازی های سه شنبه شب در نزدیکی گاستونیا گریخت. شهری تقریبا 80000 نفری در غرب شارلوت.

سینگلتری که در حمله ماه دسامبر که در آن مقامات می گویند او به یک زن با چکش حمله کرده است، در قید بند بوده است، در تیراندازی های روز سه شنبه به چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک، دو مورد حمله با سلاح مرگبار به قصد تحت تعقیب است. برای کشتن با ایجاد جراحت جدی، و یک فقره جرم داشتن سلاح گرم.

کینزلی وایت، شش ساله، زخمی را به خبرنگاران نشان می دهد که روی صورتش باقی مانده است. (AP)

آدام گاوب، سخنگوی بخش، در ایمیلی گفت که سینگلتری روز پنجشنبه آزاد است.

زیل از بیان علت این حمله خودداری کرد و توضیح داد که تحقیقات ادامه دارد.

با این حال، همسایه جاناتان رابرتسون گفت که حمله پس از آن اتفاق افتاد که برخی از کودکان محله برای بازیابی توپ بسکتبالی که به حیاط سینگلتری غلتیده بود، رفتند. او گفت سینگلتری که از زمان نقل مکان به محله چندین بار بر سر بچه ها فریاد زده بود، به داخل خانه اش رفت، با اسلحه بیرون آمد و شروع به تیراندازی کرد در حالی که والدین دیوانه وار سعی می کردند بچه هایشان را به محل امن برسانند.

رابرتسون گفت: «به محض اینکه دیدم او در حال تیراندازی بیرون می‌آید، به همه فریاد زدم که پایین بیایند و داخل شوند.

دختر شش ساله ای به نام کینزلی وایت با اصابت گلوله به گونه چپش در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و مرخص شد. پدرش جیمی وایت که به کمک او دویده بود از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گفته کارل هیلدربراند، پدربزرگ و همسایه کینزلی، او روز چهارشنبه با جراحات جدی از جمله آسیب کبدی در بیمارستان بستری شد. مادر این دختر، اشلی هیلدربراند، از ناحیه آرنج چریده شد. مقامات می گویند که سینگلتری به مرد دیگری نیز شلیک کرد اما نتوانست.

20 شهر ثروتمند در سال 2023 معرفی شدند.

این 20 شهر ثروتمند جهان است

اشلی هیلدربراند چهارشنبه گفت: «خیلی ترسناک بود.

“دخترم واقعاً دیشب به خانه آمد. فقط یک گلوله در گونه اش بود.”

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.