هیئت منصفه مذاکرات را برای محاکمه مجدد تجاوز به عنف، بازیگر دنی مسترسون در دهه 70 آغاز می کند

هیئت منصفه متشکل از هفت مرد و پنج زن به این پرونده رسیدگی کردند که دادستان ها سرانجام پس از بحث های پایانی یک روزه یک روز قبل، رد خود را به پایان رساندند.

اواخر سال گذشته، هیئت منصفه نتوانست در مورد پرونده مسترسون که شامل اتهامات تجاوز جنسی توسط سه زن بود، حکمی صادر کند و قاضی لس آنجلس شارلین اولمدو اعلام کرد که محاکمه می‌شود.

هیئت منصفه متشکل از هفت مرد و پنج زن به این پرونده رسیدگی کردند که دادستان ها سرانجام پس از بحث های پایانی یک روزه به رد خود پایان دادند. (عرضه شده)

دادستان ها در سخنرانی پایانی خود در روز سه شنبه گفتند که مسترسون زنان را به منظور تجاوز به آنها مواد مخدر مصرف می کرد، سپس به وضعیت خود به عنوان یک عضو برجسته در کلیسای ساینتولوژی برای جلوگیری از عواقب ده ها سال اعتماد کرد.

آریل آنسون، معاون دادستان منطقه به هیئت منصفه گفت: “شما نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید؟ شما انتخابی ندارید.” “متهم این انتخاب را برای این قربانیان انجام می دهد. و او این کار را بارها و بارها انجام می دهد.”

پس از پایان بحث، فیلیپ کوهن، وکیل مستترسون، درخواستی برای محاکمه نامشروع ارائه کرد، یکی از چندین موردی که او در طول دادگاه سه هفته ای مطرح کرد، زیرا دادستان به مواد مخدر اشاره کرد، که بخشی از اتهامات نیست. اولمدو این درخواست را رد کرد و گفت که دادستان در چارچوب تصمیم پیش از محاکمه او عمل می کند و به آنها اجازه می دهد ادعا کنند که زنان مواد مخدر مصرف شده اند.

مسترسون، 47 ساله، در مورد تجاوز به سه زن در خانه‌اش بین سال‌های 2001 و 2003 اعتراف کرده است. .

دنی مسترسون و همسرش بیژو فیلیپس برای بحث پایانی در دومین دادگاه تجاوز جنسی او وارد می شوند. (AP)

کوهن بر عدم وجود هرگونه شواهد فیزیکی دال بر مصرف مواد مخدر تاکید کرد و تحقیقاتی که منجر به دستگیری مسترسون شد حدود 15 سال پس از تجاوزهای ادعایی انجام شد.

کوهن گفت: “خانم انسون پرونده ای را به گونه ای ارائه کرد که گویی در حال بحث در مورد یک پرونده مواد مخدر است.” شاید به این دلیل است که هیچ مدرکی از زور یا خشونت وجود ندارد.»

ساینتولوژی در طول محاکمه نقش بزرگی ایفا کرد. مسترسون عضو است و هر سه زن عضو سابق هستند. دادستان ها گفتند که این موسسه از او محافظت می کند و به زنان کمک می کند که متقاعد شوند که مورد تجاوز جنسی قرار نگرفته اند و نمی توانند برای گزارش یک همکار ساینتولوژیست خود به مقامات مراجعه کنند. کلیسا داشتن چنین سیاستی را رد کرد.

اگر مسترسون در هر سه مورد مجرم شناخته شود، ممکن است بیش از 40 سال زندان محکوم شود.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.