وزیر بهداشت کره جنوبی درباره “منطقه جنگی” ویروس هشدار داد

کره جنوبی وزیر بهداشت روز دوشنبه گفت که منطقه شهری سئول اکنون یک “کووید -19 منطقه جنگی “، زیرا این کشور 615 مورد دیگر را گزارش کرد و ویروس سریعتر در حال گسترش است.

در همین حال رئیس جمهور فراخوانی را برای گسترش آزمایش و ردیابی تماس صادر کرد. این کشور در 10 روز گذشته بیش از 5300 عفونت جدید را ثبت کرده است و روز دوشنبه سی امین روز متوالی از جهش های سه رقمی روزانه بود.

بیشتر موارد از منطقه متراکم شهری سئول ، جایی که نیمی از 51 میلیون نفر کره جنوبی در آن زندگی می کنند ، حاصل شده است. با توجه به اینکه مردم به طور فزاینده ای در معرض دمای هوا در ملاقات های عمومی به سر می برند و ساعات طولانی تری را در خانه می گذرانند ، کارکنان بهداشت تلاش کرده اند تا از انتقال به رستوران ها ، سونا ، مدارس ، بیمارستان ها و امکانات مراقبت طولانی مدت جلوگیری کنند.

سئول، کره جنوبی
افرادی که ماسک صورت خود را به عنوان یک اقدام احتیاطی علیه ویروس کرونا استفاده می کنند از کنار پوستری عبور می کنند که بر افزایش فاصله اجتماعی در یک ایستگاه اتوبوس در سئول ، کره جنوبی ، 7 دسامبر 2020 تأکید دارد. (AP)

وزیر بهداشت ، پارک نئونگ هو ، در یک جلسه ویروس ، خواستار هوشیاری شهروندان شد: “منطقه پایتخت اکنون یک منطقه جنگی COVID-19 است.”

وی گفت: این کشور ممکن است مجبور باشد فاصله اجتماعی را افزایش دهد تا از تجدید حیات در منطقه پایتخت “به یک شیوع بزرگ در سراسر کشور و سقوط سیستم مراقبت های بهداشتی” جلوگیری کند.

Na Seong-woong ، یک مقام ارشد آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری های کره ، به خبرنگاران گفت که اگر نتواند سرعت ویروس را به سرعت کاهش دهد ، کشور هفته آینده می تواند حدود 900 عفونت جدید را در روز گزارش کند.

در حالی که کره جنوبی در سالهای بهار با هدایت منابع بهداشتی و پرسنلی موفق به مهار یک شیوع عمده در منطقه جنوب شرقی خود شد ، اما مشخص نیست که در صورت ویروس ویروس در منطقه سئول ، تقویت کننده ها از کجا می آیند.

در حالی که دولت رئیس جمهور مون جائه این مشتاقانه به دنبال دستاوردهای قبلی این کشور در برابر ویروس بود ، انتقاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه این موفقیت با موفقیت سریع خود را کاهش داده تا محدودیت های فاصله اجتماعی را به پایین ترین سطح در ماه اکتبر کاهش دهد حتی در حالی که ویروس هنوز در حال گسترش است. .

مقامات در هفته های اخیر برای بازگرداندن برخی محدودیت های فاصله در منطقه سئول ، تعطیل کردن کلوپ های شبانه ، اتاق های کارائوکه و سالن های ورزشی ، کاهش کلاس های حضوری مدرسه و اجازه دادن به رستوران ها برای تحویل و خارج کردن از خانه فقط پس از ساعت 9 شب حرکت کرده اند.

مقامات شهری در سئول همچنین برای جلوگیری از تجمع غیرضروری ، حمل و نقل عمومی را پس از ساعت 9 شب کاهش داده اند ، اگرچه برخی می گویند این حرکت ممکن است با ایجاد بسته بندی بیشتر در اتوبوس ها و مترو نتیجه معکوس دهد.

برخی از کارشناسان بهداشت محدودیت های شدیدتری مانند ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر ، تعطیلی مدارس و کلیساها و الزام شرکت ها به کارمندان بیشتر در خانه را تأیید کرده اند.

سئول، کره جنوبی
کارگران پزشکی یک بیمار آلوده به ویروس کرونا را در یک مرکز مراقبت از سالمندان در اولسان ، کره جنوبی ، در 7 دسامبر 2020 بر روی آمبولانس حمل می کنند. (AP)

مون روز دوشنبه ابراز نگرانی کرد که کارمندان بهداشت به طور فزاینده ای در حال ردیابی مسیرهای انتقال در میان افزایش عفونت ها هستند و از مقامات خواست تا “حداکثر نیروی انسانی موجود” کارمندان دولت ، پلیس و پرسنل نظامی را برای کمک به تلاش برای ردیابی تماس در منطقه پایتخت مستقر کنند ، سخنگوی وی چونگ من هو گفت.

چونگ گفت مون همچنین به مقامات دستور داده است كه ایستگاه های آزمایش بیشتر را در ساعات شب یا تعطیلات باز نگه داشته و تنظیمات بیشتری را انجام دهند كه به كارگران اجازه می دهد از طریق شیشه اتومبیل از رانندگان نمونه بگیرند.

چونگ گفت: “از هر شهروندی كه كوچكترین سو susp ظن به آلودگی داشته باشد ، به یك مركز غربالگری مراجعه كرد تا آزمایش شود.”

طی یک جلسه توجیهی جداگانه ، Na گفت که مقامات بهداشتی در حال برنامه ریزی برای استفاده از تکنیک های جدید آزمایش ، از جمله آزمایشات سریع آنتی ژن و آزمایش های مبتنی بر بزاق هستند ، به این ترتیب آنها می توانند حاملان بالقوه ویروس را با سرعت بیشتری غربال کنند.

این کشور عمدتاً به یک روش آزمایش تشخیصی به نام PCR متکی است که دقیق تر اما پیچیده تر است.

این کشور از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، 38 هزار و 161 مورد عفونت و 549 مورد مرگ را گزارش کرده است.

– گزارش شده با آسوشیتدپرس

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیماً به تلفن هوشمند خود وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play