ویروس کرونا ویروس ایالات متحده بالاترین تعداد مرگ ناشی از COVID-19 را در یک روز با 2،804 نفر درگذشت ، پزشکان هشدار می دهند که بدتر شود

بیش از 2800 موارد مرگ ناشی از کووید 19 دیروز در ایالات متحده گزارش شد – بیشترین گزارشی که این کشور در طول یک روز گزارش کرده است – زیرا مقامات مراقبت های بهداشتی می گویند کارمندان و امکانات آنها برای حمایت از تعداد رو به رشد بیماران تلاش می کنند.
تعداد بیماران COVID-19 در بیمارستانهای ایالات متحده – 100226 ، طبق پروژه پیگیری COVID – نیز بالاترین گزارش در یک روز مشخص در طی همه گیری
کارکنان بیمارستان با بدن یک قربانی COVID-19 در مرکز پزشکی سنت جود در فولرتون ، کالیفرنیا وارد آسانسور می شوند. (AP Photo / Jae C. Hong، File)

میانگین روزانه مرگ و میر ناشی از COVID-19 در این کشور در طول یک هفته 1654 است – بالاتر از بالاترین تابستان در حدود 1130 اما پایین تر از اوج همه گیری بالاتر از 2240 در اواخر آوریل.

دکتر جاناتان راینر ، متخصص قلب و استاد پزشکی در دانشگاه جورج واشنگتن ، به CNN گفت: “در این زمان در هفته آینده ، ما در مورد 3000 مرگ در روز صحبت خواهیم کرد – این هر روز 11 سپتامبر است.”

بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد مرگ گزارش شده در روز چهارشنبه 2804 اعلام شد و از 2603 بالاترین حد در یک روز گذشته گذشته بود.

پیش از این ، کل JHU برای روز چهارشنبه بیشتر بود – اما بعداً به دلیل خطایی که در یک ایالت مشاهده شد ، این تعداد اصلاح شد.

پرسنل پزشکی یک بیمار COVID-19 را در مرکز پزشکی Providence Holy Cross در بخش Mission Hills لس آنجلس مستعد می کنند. (AP Photo / Jae C. Hong، File)

موارد روزانه ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان نیز بسیار افزایش یافته است – باعث شده است که دکتر رابرت ردفیلد ، مدیر CDC روز چهارشنبه گفت که به احتمال زیاد ماه های زمستان “سخت ترین زمان در تاریخ سلامت عمومی این کشور خواهد بود”.

روز چهارشنبه انجمن آمبولانس آمریکا ، که نمایندگی تمام خدمات آمبولانس کشور است ، گفت: “سیستم تماس اضطراری 911” در یک نقطه شکست قرار دارد.

در این نامه آمده است: “بدون تسکین اضافی ، حتی اگر وارد سومین موج ویروس در غرب میانه و غرب شویم ، به نظر می رسد که شکسته خواهد شد.”

مردم در درخت کریسمس مرکز راکفلر عکس می گیرند. (AP Photo / Mark Lennihan)

در مورد موارد: میانگین تعداد موارد جدید COVID-19 روزانه کشور در طول هفته 164،103 مورد چهارشنبه بوده است – تقریباً 2.5 برابر اوج تابستان در جولای ، اطلاعات JHU نشان می دهد.

لس آنجلس به ساکنان می گوید “همه چیز را لغو کنید”

ایالات در سراسر ایالات متحده در حال رقابت برای رسیدن به تعداد ناگهانی بستری در ویروس کرونا هستند.

در لس آنجلس ، شهردار اریک گارستتی گفت که اگر ویروس با سرعت فعلی و بی سابقه ای در آنجا گسترش یابد ، لس آنجلس تخت بیمارستان تا کریسمس تمام می شود.

وی برای کمک به جلوگیری از انتشار ، ساکنان را به “خاموش کردن” و “لغو همه چیز” فراخواند.

یک دستور تغییر در خانه در این هفته در شهرستان لس آنجلس آغاز شد و به مدت سه هفته تمام ناهار خوری حضوری و اجتماع با افراد خارج از یک خانواده منع شده است.

روز چهارشنبه مقامات بهداشت شهرستان گفتند که تعداد روزانه موارد جدید شهرستان در سه هفته اول نوامبر 224 درصد افزایش یافته و میزان بستری در بیمارستان ها بیش از 85 درصد نسبت به دو هفته قبل است.

مشتری از کنار تابلویی عبور می کند که نشان می دهد واکسن COVID-19 هنوز در Walgreens در لانگ بیچ ، کالیفرنیا موجود نیست. (عکس AP / اشلی لندیس ، پرونده)

آقای گارستی روز چهارشنبه گفت: “وضعیت بهداشت عمومی شهر ما به همان اندازه وخیم است که در ماه مارس در نخستین روزهای این بیماری همه گیر بود.” از اوایل ماه نوامبر تعداد عفونت های روزانه در لس آنجلس سه برابر شده است قله جدید

فرماندار لورا کلی روز چهارشنبه گفت ، در جنوب غربی کانزاس ، هیچ تخت ICU کارمندی در دسترس نیست.

وی گفت: “در حالی که ممکن است تعداد پرونده ها اندکی فرو رفته باشد ، اما فشار وارده بر بیمارستان ها و کارکنان بهداشتی ما هنوز کاهش یافته است.

داشبورد داده های ایالت نشان داد که بستری شدن در بیمارستان ویروس کرونا در نوادا از نوامبر روزانه افزایش یافته است ، به استثنای معدودی ، و در روز چهارشنبه اوج گرفت و هزار و 652 نفر در بیمارستان بستری شدند.

آزمایشات واکسن برای کودکان در سال 2021 تعیین شده است

اگرچه به نظر می رسد واکسن ها در راه هستند ، اما فقط در بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال مورد بررسی قرار گرفته اند.

دکتر فرانسیس کالینز ، مدیر انستیتوهای ملی بهداشت ، چهارشنبه گفت ، آزمایشات مربوط به کودکان کوچکتر می تواند از اوایل سال آینده آغاز شود.

دکتر کالینز به ولف بلیزر از CNN گفت: “ما کاملاً باید به آنجا برسیم.”

وی گفت: “ما می خواهیم كه اندكی پس از اول سال نیز بفهمیم: آیا این برای كودكان كوچكتر جواب می دهد ، زیرا ما می دانیم كه آنها می توانند آلوده شوند و آنها می توانند از این طریق عبور كنند.”

آزمایشات واکسن COVID-19 روی کودکان زیر 12 سال احتمالاً سال آینده آغاز می شود. (AP)

وی گفت: “بنابراین ، این نوع آزمایش بعدی است که باید در آزمایش واکسن انجام شود تا مطمئن شوید که واکسن در آن گروه ایمن و مثر است.”

دکتر کالینز گفت: “ما فکر می کنیم اینطور خواهد بود ، اما می خواهیم مطمئن باشیم.”

از تاریخ 19 نوامبر ، آخرین داده های موجود ، تقریباً 1.2 میلیون کودک آزمایش COVID-19 را از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر مثبت نشان داده اند.

طبق اطلاعات آکادمی اطفال اطفال و انجمن بیمارستان های کودکان ، فقط طی دو هفته – بین 5 نوامبر تا 19 نوامبر – تعداد کودکان 28 درصد افزایش یافته است.

کودکان اکنون تقریباً 12 درصد از کل موارد COVID-19 را در کشور نشان می دهند.

در ایالات متحده ، نامزدهای واکسن Pfizer و Moderna منتظر مجوزهای استفاده اضطراری هستند ، انتظار می رود هیئت مدیره FDA به ترتیب در تاریخ 10 دسامبر و 17 دسامبر در مورد مجوز آنها دیدار کند.

با توجه به مجاز بودن واکسن ها ، طبق سندی از عمل پیچاندن سرعت عمل دولت فدرال ، اولین محموله های آنها به ترتیب در 15 و 22 دسامبر اتفاق می افتد.

یک پنل CDC روز سه شنبه توصیه کرد که مراقبان بهداشت و مراقبت های طولانی مدت ابتدا مایه کوبی شوند.