ویزیت پزشک عمومی برای شرایط سرطان پوست در حال افزایش است

استرالیایی های بیشتری به پزشک عمومی خود برای پوست مراجعه می کنند سرطان، تحقیقات جدید نشان داده است.

این مطالعه که توسط چندین دانشگاه استرالیا انجام شد، نشان داد که پزشکان عمومی طیف وسیعی از شرایط مرتبط را نیز مدیریت می‌کنند، معمولاً کراتوز خورشیدی، یک پیش سرطانی که در پوست آسیب دیده در معرض اشعه ماوراء بنفش ایجاد می‌شود.

نویسندگان نوشتند: «میزان بالا و فزاینده برخوردهای عمومی با شرایط مرتبط با سرطان پوست منعکس کننده شیب عرض جغرافیایی استرالیا، قرار گرفتن در معرض زیاد در معرض اشعه ماوراء بنفش، افراد عمدتاً با پوست روشن و جمعیت پیر است.»

استرالیایی های بیشتری برای بیماری های مرتبط با سرطان پوست به پزشک عمومی خود مراجعه می کنند. (گتی)

آنها گفتند که یافته های آنها، یکی از اولین نظرسنجی های عمده پزشکان عمومی در مورد قرار ملاقات های سرطان پوست، می تواند به مداخله و پیشگیری زودهنگام سرطان پوست کمک کند.

آنها دریافتند که بررسی های پوستی، به دلیل اینکه بخشی از یک برنامه ملی نیستند، عمدتاً “فرصت طلبانه” بوده و ردیابی آنها دشوار است.

ویزیت های مرتبط با سرطان پوست برای بیماران مسن تر، مرد، زندگی در مناطق بیرونی یا دورافتاده یا در مناطق محروم بیشتر بود.

به گفته شورای سرطان، حداقل دو نفر از هر سه استرالیایی در طول زندگی خود به سرطان پوست مبتلا می شوند که یکی از بالاترین نرخ ها در جهان است.

بیش از یک میلیون درمان هر ساله در استرالیا برای سرطان های پوست غیر ملانوما انجام می شود.

داده‌های ABS نشان می‌دهد که از استرالیایی‌هایی که در سال‌های 18-2017 مبتلا به سرطان بودند، تقریباً از هر سه (30.8 درصد) یک نفر به سرطان پوست مبتلا بود که آن را شایع‌ترین نوع در استرالیا می‌کند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق پستی شما ارسال می شود.
NH

جایی که استرالیا در رتبه بندی کشورهایی با بیشترین آزادی های بهداشتی قرار دارد