ویکتوریا با افزایش بازدید از خانه به 30 ، قانون ماسک را آرام می کند

ویکتوریا ها مجاز به تجمع حداکثر 30 نفر در خانه های خود خواهند بود و از نیمه شب امشب ، در آخرین تسهیلات ، دیگر ملزم به ماسک زدن در بسیاری از مکانهای عمومی نیستند. ویروس کرونا محدودیت های.

نخست وزیر دانیل اندروز اعلام کرد این تغییرات در حالی است که ایالت سی و هفتمین روز متوالی خود را بدون پرونده ویروس کرونا ثبت کرده است.

نخست وزیر گفت ، این تغییرات قرار است ویکتوریا را در تابستان “COVID طبیعی” ببیند ، و انتظار می رود هیچ تغییر عمده دیگری در اواخر ژانویه رخ ندهد.

طبق مقررات آرام ، ماسک ها فقط توسط قانون حمل و نقل عمومی ، ماشین های سواری یا تاکسی و تنظیمات خرده فروشی مانند سوپرمارکت ها ، مراکز خرید ، فروشگاه های بزرگ و بازارهای داخلی مورد نیاز است.

ساکنان هنوز هم باید همیشه ماسک با خود داشته باشند.

با این حال ، آقای اندروز گفت که او همه را به شدت تشویق می کند هر زمان که از نظر اجتماعی نمی توانند از آن استفاده کنند ، با وجود اینکه اجباری نیست.

وی گفت: “ما مردم را تشویق می كنیم تا هر جا كه می توانند از ماسك استفاده كنند و تردیدی وجود دارد كه آیا می توانند نزدیكتر از 1.5 متر با هم تماس بگیرند.”

“ماسک های صورت یک بیمه نامه عالی بوده و به همین ترتیب باقی مانده اند.”

نخست وزیر دانیل اندروز از کاهش بیشتر محدودیت های ویروس کرونا برای ویکتوریایی ها خبر داد. (9 خبر)

آقای اندروز گفت: “شما می توانید از نیمه شب امشب 30 بازدید کننده از چند خانوار به خانه خود داشته باشید – نه 30 نفر برای ناهار و 30 نفر برای شام ، 30 نفر در طول روز.”

ساکنان خانوار و نوزادان زیر یک سال از شمارش معاف هستند.

اجتماعات در فضای باز در مکانهایی مانند ساحل یا پارک نیز از 50 به 100 نفر افزایش می یابد.

همچنین میهمانان پذیرایی می توانند میزبان افراد بیشتری باشند ، در حالیکه در هر متر مربع یک نفر حداکثر تعداد آنها را جایگزین می کنید.

برای مکان های کوچک با کمتر از 25 مشتری محدودیت تراکم وجود ندارد ، با این حال کدهای QR برای ردیابی تماس اکنون اجباری هستند.

خدمات خرده فروشی و زیبایی نیز تحت یک قانون دو متر مربع کار می کنند ، تا زمانی که سوابق مراجعه کنندگان به صورت الکترونیکی ثبت شود.

همین قوانین در مورد امکانات جامعه مانند کتابخانه ها ، RSL ها و سالن های اجتماع نیز اعمال خواهد شد.

عابران پیاده از جاده در گوشه فلیندرز و خیابان الیزابت در ملبورن عبور می کنند. CBD قرار است در سال جدید احیا شود و تعداد بیشتری از افراد به کارهای مستقر در دفتر مراجعه کنند. (گتی)

در یک تقویت بزرگ برای صنعت عروسی ، کف رقص نیز اکنون با یک قانون چهار متر مربع و حداکثر 50 نفر در هر بار مجاز است.

همین قوانین در مورد کلوپ های شبانه نیز اعمال خواهد شد که قرار است پس از ماه ها تعطیلی دوباره بازگشایی شوند.

ورزشگاه ها با حداکثر 50 نفر در کلاس های ورزشی داخل سالن و 100 نفر در فضای باز تحت یک قانون چهار متر مربع فعالیت خواهند کرد.

در سال جدید شاهد بازگشت تعداد بیشتری از افراد به محل کار خود خواهیم بود و از 11 ژانویه مشاغل مستقر در ادارات مجاز به داشتن حداکثر 50 درصد از کارکنان خود در محل کار هستند.

در حال حاضر ، فقط یک چهارم کارگران در محل مجاز هستند.

کارگران بخش دولتی – که تاکنون مجبور به ادامه کار بوده اند – بازگشت تدریجی به دفاتر را نیز آغاز می کنند.

از 11 ژانویه ، حداکثر 25 درصد از کارکنان بخش دولتی در محل مجاز هستند و از 8 فوریه ، این به 50 درصد می رسد.