ویکتوریا شانزده روز متوالی هیچ مورد جدیدی را ثبت نکرده و هیچ گونه مرگی را ثبت نمی کند

نخست وزیر دانیل اندروز پیشنهاد کرده است که به زودی در صورت فاصله گرفتن از موضع گیری اوایل هفته ، دیگر نیازی به ماسک نخواهد بود.

این در حالی است که ویکتوریا مجددا هیچ مورد جدیدی را ثبت نکرده است ویروس کرونا و امروز دیگر هیچ کشته ای وجود ندارد.

این ارقام روند بدون COVID در ایالت را به 16 روز می رساند.

اکنون فقط سه مورد فعال ویروس در کل ایالت وجود دارد و هیچ یک از این موارد مرموز با منبع ناشناخته نیست.

نخست وزیر دانیل اندروز پیشنهاد کرده است که قوانین مربوط به استفاده اجباری ماسک ممکن است به عنوان بخشی از اقدامات “مرحله نهایی” از 22 نوامبر ، کمی آرام شود. (9 خبر)

آقای اندروز در کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز گفت که اولین بار است که ویکتوریا از زمان کشف اولین پرونده مرموز خود در ماه مارس ، دو هفته بدون هیچ پرونده ای با منبع ناشناخته می رود.

نتایج از 8323 تست انجام شده دیروز گرفته شده است – رقمی که مورد استقبال نخست وزیر قرار گرفت.

با این حال ، وی همچنان به احتیاط در برابر رضایت خاطر ادامه داد و گفت: “تقریباً قطعی است” که هنوز ویروسی در جامعه وجود دارد.

وی همچنین گفت که انتظار ندارد پرونده صفر مورد در کشور دوام بیاورد ، اما اعداد فعلی اطمینان می دهند که شیوع های آینده به سرعت مهار می شود.

“همان تعداد صفر روز یا تعداد کم روز که می توانیم بدست آوریم – اثبات کامل نیست ، هیچ تضمینی نیست – اما فقط به این معنی است که در صورت بروز موارد مثبت یا شیوع در آینده ، این پایه بسیار کم است.”

آقای اندروز همچنان اصرار داشت كه ماسك ها همچنان ضروری هستند ، در حالی كه اشاره كرد كه یك تغییر جزئی ممكن است یكشنبه آینده بعنوان بخشی از اقدامات “گام نهایی” باشد كه قرار است از نیمه شب یكشنبه آینده ، 22 نوامبر اجرایی شود.

وی گفت: “منطقه ای که ما در ابتدا منتقل خواهیم کرد زمانی خواهد بود که مردم به تنهایی بیرون باشند یا از دیگران به خوبی دور باشند.”

“همیشه شرایطی خواهد بود که شما ماسک را حمل می کنید و اگر به هر دلیل غیرمنتظره ای با دیگران تماس بگیرید ، آن ماسک را می پوشید.”

وی گفت که “امیدوارم” هفته آینده چیزهای دیگری برای اضافه کردن داشته باشد ، و خاطرنشان کرد که ویکتوریا برای اجرای تمام تغییرات “گام نهایی” پیش بینی شده “در مسیر” باقی مانده است.

این موارد شامل افزایش قابل توجه در اجتماعات خانگی ، تعداد مجاز داخل سالن های ورزشی ، میخانه ها و رستوران ها ، ورود مجدد جمعیت در استادیوم های ورزشی و از سرگیری عروسی های با حداکثر 100 نفر است.

غذاخوری ها در خارج از رستوران Movida در ملبورن مشغول غذا خوردن هستند. (گتی)

فشارها برای نخست وزیر دانیل اندروز افزایش یافته است تا نقشه راه دولت خود را به سمت طبیعی COVID دنبال کند ، از جمله کاهش نیاز به استفاده از ماسک.

با این وجود روز جمعه ، آقای اندروز حرکت زودهنگام به اقدامات “گام نهایی” را رد کرد.