ویکی رویکرافت، قهرمان المپیک پس از اپیزود پزشکی در نمایش رویال عید پاک سیدنی در بیمارستان بستری شد

ویکی رویکرافت سه بار المپیکی پس از یک حمله قلبی مشکوک در بخش آی سی یو RPA سیدنی است.

گفته می‌شود که این سوارکار ۶۹ ساله درست قبل از اینکه بعدازظهر شنبه در نمایشگاه سلطنتی عید پاک سیدنی شرکت کند، سقوط کرده است.

بر اساس یک پست فیسبوک، جوآن، خواهر رویکرافت به خانواده و دوستانش اطلاع رسانی کرد و گفت که ویکی پارگی بزرگی در آئورت دارد و تحت عمل جراحی هشت ساعته قرار گرفته است.

ویکی رویکرافت قهرمان المپیک
ویکی رویکرافت که سه بار المپیکی شده است، پس از یک اپیزود پزشکی در نمایش عید پاک رویال سیدنی بعد از ظهر شنبه در بیمارستان بستری است. (ریچارد گاسلینگ/ رسانه فیرفکس)

جوآن گفت که این مرد 69 ساله تقریباً 10 دقیقه در طول دوره پزشکی نفس نمی کشید، تخمین می زنند که پزشکان تا سه تا چهار روز دیگر از میزان کامل آسیب ناشی از آن مطلع نیستند.

این خانواده می گویند که پزشکان از آمادگی جسمانی قهرمان المپیک شگفت زده شده اند، اما خانواده از مردم می خواهند که برای بهبودی او دعا کنند.

سخنگوی نمایش رویال ایستر سیدنی این حادثه را تایید کرد که منجر به انتقال رویکرافت به بیمارستان کنکورد قبل از انتقال به RPA شد.

یک سخنگوی آمبولانس به او گفت: “تیم آمبولانس سنت جان در محل بلافاصله به او مراجعه کرد و درمان نیز توسط امدادگران آمبولانس NSW ارائه شد.” Sydney Morning Herald.
ویکی رویکرافت در راه رسیدن به مقام اول در کلاس پیشرفته
مظنون است که این پرش کننده نمایش کمی قبل از مسابقه دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان کنکورد منتقل شده است. (راس آنتونی ویلیس/ رسانه فیرفکس)

افکار کل انجمن سلطنتی کشاورزی NSW و جامعه اسب در این نمایشگاه با ویکی و عزیزانش در حال حاضر است.

سوارکار استرالیایی متولد سیدنی در سه بازی المپیک – لس آنجلس در سال 1984، سئول در سال 1988 و اخیراً آتلانتا در سال 1996 شرکت کرد.

رویکرافت یکی از اولین کسانی بود که مدال ورزشی استرالیا را در سال 2000 دریافت کرد که توسط فرماندار کل به منظور قدردانی از دستاوردهای ورزشی استرالیا اعطا شد.

ویکی و وین رویکرافت پس از به پایان رساندن اول و دوم در بخش پیشرفته دور نهایی رویداد سه روزه Morning Herald Sydney - Show Jumping در RAS Showground، یکدیگر را می بوسند.  (عکس: 17 مارس 1984)
ویکی به مدت 24 سال با وین رویکرافت که سه بار المپیکی شده بود ازدواج کرد و این زوج در سال 1976 قبل از جدایی در سال 2000 ازدواج کردند (عکس: 17 مارس 1984) (راس آنتونی ویلیس/ رسانه فیرفکس)

این سوارکار به مدت 24 سال با وین رویکرافت که سه بار المپیکی شده بود ازدواج کرد و این زوج در سال 1976 قبل از جدایی در سال 2000 ازدواج کردند.

پسر آنها، مارک، در ژانویه 2003 پس از اینکه در 17 سالگی در ساحل Birdie در ساحل مرکزی NSW گرفتار شد، به طرز غم انگیزی درگذشت.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.