پرداخت والدین تنها تا سن 14 سالگی تمدید می شود

آنتونی آلبانیز، نخست‌وزیر نخست‌وزیر، امروز تأیید کرده بود که پرداخت تک‌والدی تا ۱۴ سالگی تمدید می‌شود.

او پیش از بودجه فدرال فردا صحبت می کرد که دولت می گوید شامل مجموعه ای از اقدامات برای کاهش بحران هزینه های زندگی است.

بر اساس قوانین فعلی، والدین مجردی که این مبلغ را دریافت می‌کنند، تا زمانی که کوچک‌ترین فرزندشان هشت ساله شود، واجد شرایط پرداخت هستند.

نخست وزیر آنتونی آلبانیز تایید کرده است که پرداخت والدین تنها تا زمانی که کوچکترین فرزندشان 14 ساله شود ادامه خواهد داشت. (نه)

در حالی که یک کارگروه دولت فدرال که سال گذشته تشکیل شد، توصیه کرد حداکثر سن 16 سال تعیین شود، نخست وزیر گفت که سن 14 سال “تعادل درست” است.

آلبانیز گفت: “چهارده سالگی دوره ای است که در آن یک دانش آموز شروع به کسب استقلال بیشتر می کند و به همان سطح حمایت در خانه نیاز ندارد که یک کودک کوچکتر به آن نیاز دارد.”

“هشت خیلی کم بود. یک کودک هشت ساله به مادر یا بابا یا مراقبش نیاز دارد که برای آنها شام بپزد، تا از آنها مراقبت کند. یک نوجوان 14 ساله شروع به ورود به دنیای امروز می کند، شروع به حرکت به سمت آن تغییر در بزرگسالی می کند. “

والدین تا زمانی که کوچکترین فرزندشان 14 ساله شود، حمایت بالاتر را با نرخ پایه فعلی 922.10 دلار در هر دو هفته (95 درصد از مستمری سنی) دریافت خواهند کرد.

تغییراتی که امروز اعلام شد به این معنی است که والدین مجرد واجد شرایط که در حال حاضر در JobSeeker هستند، مبلغی معادل 176.90 دلار در هر دو هفته دریافت خواهند کرد.

آلبانیز گفت که این تغییرات طی دو سال آینده 1.9 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

نخست وزیر آنتونی آلبانیز گفت که والدین مجرد این کار را سخت انجام می دهند و نیاز به حمایت بیشتری دارند. (عکس: AFR) (نه)

برداشتن محدودیت سنی حداقل 57000 مراقب اصلی مجرد را که بیش از 90 درصد آنها مادران مجرد هستند، حمایت مالی می کند.

آلبانیز گفت: “والدین مجرد دنیا را بر پشت خود حمل می کنند. آنها فداکاری های زیادی می کنند تا به فرزندان خود زندگی بهتری بدهند.”

این در مورد ارائه امنیت بیشتر و حمایت بهتری است که شایسته آنهاست.»

دولت گفت که دریافت کنندگان پرداختی از والدین تک فرزند همچنان ملزم به مشارکت در استخدام، تحصیل یا آموزش هستند و ارتباط با نیروی کار را حفظ می کنند تا به آنها کمک کند تا زمانی که فرزندانشان بزرگتر می شوند به سمت شغل حرکت کنند.

فاش شد: 10 شهر گران دنیا برای زندگی

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.