پریسیلا پریسلی با حل و فصل اختلافات بر سر دارایی لیزا ماری پریسلی موافقت می کند

رونسون جی. شامون، وکیل پریسیلا پریسلی، روز سه شنبه در جلسه دادگاهی در لس آنجلس به قاضی لین اسکادوتو گفت: “طرفین می خواهند گزارش دهند که به توافق رسیده اند.”

این قرارداد مربوط به Promenade Trust است که از رایلی کیو، بزرگترین دختر لیزا ماری پریسلی، به عنوان ذینفع از دارایی مادر مرحومش نام می برد.

پریسیلا پریسلی
پریسیلا پریسلی در مورد دادخواست خود که اعتبار وصیت نامه دختر فقیدش لیزا ماری پریسلی را زیر سوال می برد به توافق رسیده است. (گتی)

جزئیات توافق در دادگاه مورد بحث قرار نگرفت. وکلای طرفین گفتند که قصد دارند درخواستی را برای مهر و موم توافقنامه تنظیم کنند.

قاضی خواستار رسیدگی و درخواست مهر و موم تا 21 خرداد شد و جلسه دیگری را برای 13 مرداد تعیین کرد.

شامون در بیرون دادگاه به خبرنگاران گفت: «خانواده ها خوشحال هستند. همه خوشحال، متحد، با هم و برای آینده هیجان زده هستند.»

جاستین گلد، وکیل رایلی کیو، به CNN گفت: “او بسیار راضی است.”

لیزا ماری پریسلی و رایلی کیو
این قرارداد مربوط به Promenade Trust است که از رایلی کیو، بزرگترین دختر لیزا ماری پریسلی، به عنوان ذینفع از دارایی مادر مرحومش نام می برد. (اینستاگرام)
پریسیلا پریسلی و رایلی کیو
پریسیلا پریسلی اصلاحیه سال 2016 در وصیتنامه دخترش را رد کرد که در آن آمده بود که لیزا ماری پریسلی مادر و مدیر سابق تجاری خود را برکنار کرد و فرزندانش رایلی و بنجامین کیو را جایگزین آنها کرد. (فیلم مجیک)

پریسیلا پریسلی اصلاحیه ای در سال 2016 در وصیت نامه دخترش که بیان می کند لیزا ماری پریسلی مادر و مدیر تجاری سابق خود، بری سیگل، را به عنوان دستیار معتمد برکنار کرد و فرزندانش رایلی و بنجامین کیو را جایگزین آنها کرد، مخالفت کرد. بنجامین کیو بعداً در سال 2020 درگذشت.

در دادخواستی که در ژانویه ثبت شد و توسط CNN به دست آمد، ادعا شده بود که پریسیلا پریسلی اصلاحیه را تا زمانی که دخترش زنده بود، همانطور که توسط Trust او خواسته بود، دریافت نکرد و این سند نام پریسیلا را اشتباه نوشت.

لیزا ماری پریسلی، رایلی کیو، هارپر لاکوود، فینلی لاکوود
لیزا ماری پریسلی به همراه سه دخترش، رایلی کیو، هارپر لاکوود و فینلی لاکوود. (اینستاگرام)

این دادخواست همچنین ادعا می‌کرد که اصلاحیه مورد تایید قرار نگرفته است و صحت امضای لیزا ماری پریسلی را زیر سوال برده است.

به گفته پزشک قانونی لس آنجلس، علت مرگ لیزا ماری پریسلی همچنان در دست بررسی است.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.