پس از اینکه ائتلاف از قانون حمایت کرد، JobSeeker در راه است

پس از تصمیم اپوزیسیون برای حمایت از دولت، بیش از یک میلیون استرالیایی که از رفاه استفاده می‌کنند، کمک مالی دریافت خواهند کرد. جویای کار تقویت

در بودجه فدرال امسال، دولت افزایش هر دو هفته 40 دلار را به پرداخت‌های JobSeeker و کمک هزینه جوانان اضافه کرد.

92.10 دلار اضافی در هر دو هفته دریافت شده توسط افراد بالای 60 سال نیز به افراد بالای 55 سال ارائه می شود.

جوانان خارج از دفتر Centrelink (Getty)
ائتلاف از طرح پیشنهادی دولت برای افزایش جستجوی کار حمایت خواهد کرد. (گتی)

ائتلاف تصمیم گرفته است از این قانون حمایت کند، اگرچه آنها سعی خواهند کرد آن را تغییر دهند تا آستانه درآمدی را که دریافت‌کنندگان رفاه می‌توانند قبل از کاهش پرداخت‌هایشان دریافت کنند، افزایش دهند.

را بررسی مالی استرالیا گزارش داد که مخالفان افزایش این آستانه را از 150 دلار به 300 دلار در هر دو هفته پیشنهاد خواهند کرد، با این استدلال که این امر باعث تشویق مردم به بازگشت به کار می شود.

با این حال، اگر این پیشنهاد توسط دولت رد شود، مخالفان بدون در نظر گرفتن قانون اصلاح نشده، از تصویب آن در سنا حمایت خواهند کرد.

رادر همین حال، رئیس خزانه داری دیروز به کمیته پارلمانی استرالیا هشدار داد که استرالیایی ها می توانند انتظار روزهای سخت تری را در پیش داشته باشند، با تورم بالا و افزایش نرخ بهره که همچنان درآمد خانوارها را تحت فشار قرار می دهد.

بخش املاک نیز نشانه هایی از فشار را نشان می دهد.

تاییدیه های ساختمان های جدید در دو سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است و کمبود عرضه می تواند بحران اجاره و مسکن را بدتر کند.

ChatGPT بر روی مجموعه عظیمی از کتاب‌های دیجیتالی، روزنامه‌ها و نوشته‌های آنلاین آموزش دیده است، اما اغلب با اطمینان می‌تواند دروغ‌ها یا مزخرفات را بیان کند.

شغلی که نیم میلیون دلار می دهد، بدون مدرک

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.