پس از شورش در بازداشتگاه جوانان، مدافعان خواستار بررسی مستقل هستند

مدافعان نوجوانان بازداشتی خواستار بررسی مستقل در یک بازداشتگاه پرث هستند و ادعا می کنند که زندانیان در شرایط بد و غیرقانونی نگهداری می شوند.

پس از یک شورش 14 ساعته در این هفته که تقریباً 50 زندانی در آن شرکت داشتند، وکلای مدافع و اعضای خانواده زندانیان در حال بررسی شرایط زندگی در بازداشتگاه نوجوانان بنکسیا هیل هستند.

مگان کراکوئر، مدافع سلامت روان گفت: «با آنها به گونه‌ای رفتار می‌شود که 20 ساعت در روز، 21 ساعت در روز، 22 ساعت در روز بازداشت می‌شوند.

مدافعان نوجوانان بازداشتی خواستار بررسی مستقل در مرکز بازداشت بنکسیا هیلز هستند و ادعا می کنند که زندانیان در شرایط بد و غیرقانونی نگهداری می شوند. (نه)

رئیس دادگاه اطفال، دنیس رینولدز، معتقد است که این مرکز به طور غیرقانونی فعالیت می کند زیرا مدافعان خواستار بررسی مستقل هستند.

او گفت: “در چند سال گذشته و به ویژه 18 ماه گذشته، کودکان به طور غیرقانونی اداره می شدند.”را

فعالان معتقدند که عدم شفافیت دولت ایالتی در مورد نحوه رفتار با بازداشت شدگان در این بازداشتگاه وجود دارد.

وکلا در حال حاضر آماده شدن برای شکایت دسته سوم علیه این مرکز را آغاز کرده اند، در حالی که وکلای مدافع در حال برنامه ریزی برای اعتراض در این مرکز در روز یکشنبه هستند.

این شورش 14 ساعت طول کشید و 47 زندانی در آن شرکت داشتند. (نه)

نخست وزیر مارک مک گوان نیز به دلیل اظهاراتش در مورد این شورش مورد انتقاد قرار گرفت و آن را “اقدامی تروریستی” خواند.

استوارت لویت، وکیل گروهی، گفت: “تروریسم استفاده از خشونت و ترس برای دستیابی به اهداف ایدئولوژیک است – چه کسی امروز در WA این کار را انجام می دهد؟ نخست وزیر WA.”

این بازداشتگاه همچنان باز است و زندانیان پس از شورش، علیرغم خسارت قابل توجهی که به ساختمان وارد شده، نگهداری می شوند.را

هنوز مشخص نیست که آیا این ساختمان می‌تواند در شرایط فعلی به طور ایمن به کار خود ادامه دهد یا خیر.را