پلیس آلاباما دو نوجوان را به اتهام تیراندازی در جشن تولد دستگیر کرد

مایک سگرست، دادستان منطقه روز چهارشنبه (اوایل پنجشنبه AEST) گفت که این زوج به دلیل بزرگسالان متهم خواهند شد و دادستان ها از قاضی می خواهند که آنها را بدون وثیقه نگه دارد. طبق قانون آلاباما، جلسه استماع وثیقه باید تا روز جمعه برگزار شود.

او گفت که چهار نفر در بیمارستان در وضعیت وخیم باقی مانده اند و اتهامات بیشتری ارائه خواهد شد.

بازرسان در محل تیراندازی مرگبار در مرکز شهر دادویل، آلا، در روز یکشنبه 16 آوریل 2023 کار می کنند.
بازرسان در محل یک تیراندازی مرگبار در مرکز شهر دادویل، آلاباما کار می کنند. (AP Photo/Jeff Amy)

سگرست گفت: “ما مطمئن خواهیم شد که همه قربانیان عدالت دارند، نه فقط متوفیان.”

خشونت روز شنبه دادویل، شهر خواب آلود 3200 نفری را شوکه کرد. علاوه بر چهار جوانی که جان باختند، 32 نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

تیراندازی در یک جشن تولد الکسیس داودل که در یک استودیوی رقص در نزدیکی میدان دادگاه شهر برگزار می شد، رخ داد.

شاهدان گفته‌اند که چند نفر پس از اینکه مادر داودل جشن را متوقف کرد و از افرادی که اسلحه داشتند خواست که آنجا را ترک کنند، چندین نفر شروع به تیراندازی کردند.

او و یکی دیگر از قربانیان سال‌های پایانی دبیرستان بودند و خانواده‌ها به جای جشن فارغ‌التحصیلی، برنامه‌ریزی برای تشییع جنازه داشتند. دو جوان دیگر نیز کشته شدند.

Philstavious فیل داودل
فیل داودل در تیراندازی در یک جشن تولد نوجوانان در آلاباما کشته شد. (امروز)

گروهبان جرمی جی بورکت از آژانس اجرای قانون آلاباما نمی‌گوید که این دو در کجا زندانی هستند یا زمانی که در این پرونده متهم شدند در بازداشت بودند یا خیر.

برکت گفت: «ما نمی‌توانیم در حال حاضر به انگیزه‌ای بپردازیم، زیرا این بخشی از تحقیقات در حال انجام است.

سگرست گفت که هیئت منصفه اعظم معمولاً در ماه مارس و سپتامبر در شهرستان تالاپوسا ملاقات می کنند، اما او گفت که اعضای هیئت منصفه بزرگ را برای درخواست کیفرخواست قبل از سپتامبر فرا می خواند.

او گفت: “اگر بتوانیم حقایق را ثابت کنیم، از هیئت منصفه بزرگ خود می خواهیم که دوباره وارد شوند.”

این اولین کنفرانس خبری پلیس از روز یکشنبه بود

بازرسان در محل تیراندازی مرگبار در مرکز شهر دادویل، آلا، در روز یکشنبه 16 آوریل 2023 کار می کنند.
آژانس اجرای قانون آلاباما اعلام کرد که چندین نفر در جریان تیراندازی در یک جشن تولد شنبه شب کشته شدند. (الکس گلدن/ تبلیغ کننده مونتگومری از طریق AP)

آژانس اجرای قانون آلاباما تنها گفته بود که پوسته های تفنگ های دستی پیدا شده است، و اشاره کرد که هیچ مدرکی مبنی بر استفاده از تفنگ پرقدرت وجود ندارد.

بازرسان مکرراً برای دریافت اطلاعات از مردم، از جمله ویدیوها، درخواست کردند.

علاوه بر فیل داودل، یک گیرنده بزرگ که قصد دارد فوتبال کالج بازی کند، کسانی که کشته شدند، شاونکیویا نیکول «کی کی» اسمیت، 17 ساله، یکی از اعضای ارشد تیم دادویل بودند. 2022 مارسیا امانوئل “سیاه” کالینز، فارغ التحصیل دبیرستان اوپلیکا، 19 ساله، خواننده مشتاقی که قصد داشت در پاییز امسال کالج را شروع کند. و کوربین دامونتری هولستون، 23 ساله، فارغ التحصیل دبیرستان دادویل در سال 2018، یکی دیگر از ورزشکاران سابق این مدرسه.

جانت هرد، مادر هولستون به AL.com گفت که هولستون به مهمانی رفته بود تا یکی از اعضای جوان خانواده را که می ترسید مشکل داشته باشد، بررسی کند. بستگان به این خبرگزاری گفتند که تیراندازی بلافاصله پس از ورود هولستون آغاز شد و او بستگان کوچکتر خود را به مکان امنی کشید.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، در سال 2020، آلاباما پنجمین میزان مرگ و میر ناشی از اسلحه در این کشور را داشت.

معلم کشته شده در قتل عام تگزاس در کنار همسرش وداع کرد

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.