پلیس در مورد نقشه حمله به مرکز همایش پنسیلوانیا تحقیق می کند

گفته می شود که پلیس در شهر فیلادلفیا آمریکا پس از طرح مشکوک حمله به یک مرکز شمارش آرا در ایالت بلاتکلیف پنسیلوانیا ، فردی را دستگیر و اسلحه را توقیف کرده است.

ایستگاه خبری محلی 6 ABC گزارش می دهد كه افسران در مورد گروهی كه گفته می شود با وسیله نقلیه هامر از ویرجینیا به مركز همایش های پنسیلوانیا در حال سفر بودند ، خبر می گرفتند و قصد داشتند آن آرا را بشمارند.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که این گروه ممکن است از یک خانواده باشد و یک مرد دستگیر و اسلحه ها پنجشنبه شب به وقت محلی توقیف شده است.

پنسیلوانیا یکی از ایالت هایی است که آقای ترامپ در حال تلاش برای متوقف کردن شمارش آرا است و ادعا می کند مقامات شهری به ناظران شمارش جمهوری خواه دسترسی ندارند.

مقامات در آنجا گفتند ، پنسیلوانیا ، ایالتی که می تواند بایدن را از آستانه 270 رأی لازم برای کسب ریاست جمهوری برد ، می تواند بیشتر شمارش های برجسته خود را در روز پنجشنبه یا جمعه انجام دهد.

معاون سابق رئیس جمهور تنها پس از عقب نشینی در یک نقطه با بیش از نیم میلیون رأی در ساعاتی پس از بسته شدن رای گیری ، با کمی بیش از 18000 رای در ایالت کیستون عقب است.

ده ها هزار رای – بیشتر آنها از مناطق کاملاً دموکراتیک ، از جمله در اطراف فیلادلفیا – برای شمارش باقی مانده اند.