پلیس طی چهار روز عملیات آماروک 2 بیش از 600 نفر را دستگیر و بیش از 1100 متهم را متهم کرد.

عملیات آماروک 2 از چهارشنبه گذشته تا شنبه در سراسر ایالت اجرا شد و منجر به دستگیری 644 نفر شد – 314 نفر از آنها توسط شناسایی شدند. پلیس به عنوان یکی از پرخطرترین مجرمان DV در NSW.

از این 314 نفر، بیش از نیمی (164) دارای حکم های معوق برای جرایم خشونت آمیز بودند.

مردی در جریان عملیات آماروک 2، یک سرکوب خشونت خانگی در نیوساوت ولز دستگیر می شود.
در طول عملیات آماروک II، یک سرکوب خشونت خانگی در نیوساوت ولز، در مجموع 644 نفر دستگیر و بیش از 1100 اتهام مطرح شد. (پلیس NSW)

یاسمین کتلی، وزیر پلیس و مبارزه با تروریسم، گفت: «دولت نیوساوت ولز به حمایت از یک استراتژی گسترده‌تر برای مقابله با خشونت خانگی ادامه خواهد داد تا هرکسی که مرتکب این جنایات می‌شود، انتظار ضربه زدن به پلیس را داشته باشد».

«آمارهای پس از آماروک دوم گویای خود هستند – 644 نفر دستگیر و به جرایم جدی متهم شدند – و نشان می دهد که پلیس هر روز برای رسیدگی به موضوع پیچیده خشونت خانگی تغییراتی ایجاد می کند.

“دولت NSW از پلیس برای رسیدگی به خشونت خانگی از همه زوایا – از حمایت از قربانیان، گزینه های گزارش دهی متنوع و آموزش مردم، تا عملیات هایی مانند آماروک که خشن ترین مجرمان را هدف قرار می دهد، حمایت خواهد کرد.”

مردی در جریان عملیات آماروک 2، یک سرکوب خشونت خانگی در نیوساوت ولز دستگیر می شود.
از این 314 نفر، بیش از نیمی (164) دارای حکم های معوق برای جرایم خشونت آمیز بودند. (پلیس NSW)

در پی دستگیری های انجام شده در این عملیات، 1108 فقره اتهام مطرح شد که علاوه بر خشونت خانگی، طیفی از جرایم دیگر از جمله حمل سلاح گرم و سلاح گرم و نگهداری و عرضه مواد مخدر را نیز شامل می شود.

کمیسر کارن وب گفت که کاهش خطر آسیبی که قربانیان خشونت خانگی با آن مواجه می‌شوند اولویت کلیدی پلیس نیو‌اس ویلد است.

او گفت: “مخالفان در معرض خطر هستند؛ بازوی آماروک استراتژی ما بر روی آنها متمرکز است، از جمله ارزیابی قصد آنها، توانایی آنها برای ایجاد آسیب و دسترسی آنها به قربانیان فعلی یا آینده.”

یک تفنگ ساچمه ای که در عملیات آماروک 2، یک سرکوب خشونت خانگی در نیوساوت ولز کشف و ضبط شد.
پلیس 23 اسلحه و 45 اسلحه ممنوعه را در چهار روز عملیات آماروک 2 کشف و ضبط کرد. (پلیس NSW)

“ما به استقرار فعال آماروک، همراه با استفاده از مجموعه ای پیچیده از استراتژی ها، برای هدف قرار دادن خشونت های خانگی خطرناک و محافظت از جوامع خود ادامه خواهیم داد.”

به عنوان بخشی از این عملیات چهار روزه، پلیس 326 درخواست برای احکام خشونت خانگی دستگیر شده (ADVOs) ارائه کرد و به 460 ADVO برجسته خدمات ارائه کرد. آنها همچنین بیش از 500 بررسی انطباق ترکیبی برای ADVO و وثیقه انجام دادند.

پلیس همچنین 23 اسلحه و 45 اسلحه ممنوعه را طی چهار روز کشف و ضبط کرد

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.