پلیس پس از آنكه عمداً در ولارد واژگون شد ، راننده حادثه دیده را شكار كرد

پلیس در جستجوی راننده ای است که بیش از یک مجروح را برعکس کرده است پرت در حالی که روی زمین دراز کشیده بود و به شدت زخمی شده بود ، او را مورد تمسخر قرار داد.
تصاویر دوربین مداربسته نشان می دهد که قربانی 19 ساله از تویوتا کمری سفید در خیابان اپلبی خارج شده است ، ولارد امروز حدود ساعت 12.30 دقیقه

به نظر می رسد این مرد قبل از اینکه بیفتد و سرش را به زمین بکشد ، هنگام حرکت ماشین کشیده می شود.

ولارد ضربه زد
پلیس در حال شکار یک راننده است که بیش از یک مرد پرت زخمی را برعکس کرده و او را در حالی که روی زمین دراز کشیده و به شدت زخمی شده است ، طعنه می زند. (9 خبر)

در فیلم هایی که برای نشان دادن آن بیش از حد گرافیکی است ، سپس راننده ماشین با سرعت بالایی معکوس می کند ، و عمداً از روی مردی که روی زمین خوابیده و از قبل خونریزی کرده و زخمی شده است ، رانندگی می کند.

همسایگان نزدیک با صدای برخورد از خواب بیدار شده و برای کمک به قربانی شتافتند.

لوید جردن شاهد به 9News گفت: “من پایین آمدم و مردی را دیدم که در جاده بیهوش و کاملاً پریشان در حال نفس کشیدن بود.”

شاهدان گفتند ، در حالی كه افراد عادی سعی داشتند به مرد كمك كنند ، راننده برگشت و قبل از برخاستن دوباره ، در مورد زنجیر گردن سرقت شده او را فریاد زد.

ولارد ضربه زد
شاهدان گفتند ، در حالی كه افراد عادی سعی داشتند به مرد كمك كنند ، راننده برگشت و قبل از برخاستن دوباره ، در مورد زنجیر گردن سرقت شده او را فریاد زد. (9 خبر)

آقای جردن گفت: “او شخص را به دزدی چیزی متهم كرد.”

“چرا کسی را برای یک زنجیر می دادی؟”

قربانی به بیمارستان رویال پرت منتقل شد که از آن زمان وضعیت او تثبیت شده است.

کارآگاهان همچنان در حال جستجوی راننده هستند و از هرکسی که قادر به شناسایی وی باشد می خواهند با وی تماس بگیرند CrimeStoppers در 1800 333 000