پلیس کانادا علاقه مند به مرگ میلیاردرها است

پاسبان پلیس جنیففرجیت سیدو گزارشی از طرف تورنتو استار را تایید کرد که یک فرد مورد علاقه شناسایی شده اما دستگیر نشده است.

شرمن 75 ساله هنگام تولید Apotex که دارای یک نیروی کار جهانی در حدود 11000 نفر بود ، به دلیل نزاع و دعاوی مشهور بود. در کتاب “نسخه های تجویز” ، کتابی در مورد صنعت ، در سال 2001 ، او فکر کرد که یک رقیب می خواهد او را بکشد.

این زوج از سخاوتمندترین نیکوکاران کانادا بودند و مرگ آنها جامعه عالی کانادا و جامعه یهودیان این کشور را شوکه کرد. آنها کمک های مالی چند میلیون دلاری زیادی به بیمارستان ها ، مدارس و موسسات خیریه کردند و بناهایی را به احترام آنها نامگذاری کردند. آنها میزبان نخست وزیر جاستین ترودو در جمع آوری کمکهای مالی حزب لیبرال در سال 2015 بودند.

یک روز پس از پیدا شدن اجساد ، برخی از رسانه های خبری مشهور به نقل از مقامات پلیس ناشناس اعلام کردند که به نظر می رسد این مرگ ها یک قتل-خودکشی بوده است. این باعث ناراحتی چهار فرزند بزرگسال این زوج شد و سپس تیم تحقیقاتی خود و یک آسیب شناس را استخدام کردند که دومین کالبد شکافی را بر روی شرمن ها انجام داد.

دوستان و خانواده می گویند این زوج برای آینده برنامه ریزی می کردند. آنها اخیراً خانه خود را در تورنتو با قیمت 6.9 میلیون دلار کانادا (7.2 میلیون دلار) ثبت کرده بودند و در حال ساخت خانه جدیدی در شهر بودند.

شرمان با برخورد قانونی پسرعموهایی که گفتند طی این سالها از شرکت جدا شده اند ، روبرو شد. قاضی این ادعا را فقط چند ماه قبل از اینکه همسر مرده پیدا کند ، رد کرد.