چگونه ممکن است یک پزشک کوچک از یک فاجعه در استرالیای جنوبی جلوگیری کند

یک پزشک کوچک “روی توپ” مسئول ابتلا به اولین مورد COVID-19 در استرالیای جنوبی در آخرین شیوع بود.

نیكولا اسپوریر ، مدیر ارشد بهداشت عمومی این ایالت ، امروز توضیحات مفصلی درباره چگونگی شیوع این ایالت را فاش كرد ، و این تمجید و تمجید از پزشك جوان را برای تفكر صریح وی توصیف كرد و وی را به عنوان یك “قهرمان” توصیف كرد.

مدیر ارشد بهداشت پروفسور نیکولا اسپوریر (9 خبر)

پروفسور اسپوریر گفت که دکتر سرفه ای را شنید و تصمیم گرفت سواب را انجام دهد که نتیجه مثبتی به همراه داشت.

“او یکی از پزشکان ارشد ما است. باید بگویم ، [like] پروفسور اسپوریر گفت: “همه کارمندان ما در SA Health ، او در کار بود ، توپ بود ، می دانست چه کاری باید انجام دهد.”

“شما فکر می کردید ، ما مدتی است که در استرالیای جنوبی موردی نداریم ، شما زحمت آزمایش کسی را نخواهید کشید ، اما او می دانست چه کاری انجام دهد ، او سرفه کسی را شنید و فکر کرد که آنها بدون سواب داشتن

“اگر این کار را نمی کردیم ، حدوداً دو یا سه هفته دیگر در این باره می فهمیدیم و تاکنون انتقال گسترده جامعه داشتیم.”

این پرونده اولیه به یک هتل متوسط ​​در آدلاید مرتبط بود و باعث حمله آزمایشی در چندین هتل در شهر شد.

پلیس در خارج از بار پیتزا Woodville اعلام کرد که کارگر مغازه در تحقیقات COVID به مقامات دروغ گفته و باعث شده استرالیای جنوبی در 20 نوامبر سال 2020 در آدلاید ، استرالیا قفل شود. (گتی)

پروفسور اسپوریر گفت: حمله رعد اسا ارتباطی با هتل استمفورد داشت.

همین ارتباط بود که باعث قفل فوری ایالت شد.

“اطلاعات اولیه ما این بود که کسی پیتزا می خورد و این بدان معناست که افراد زیادی در آدلاید وجود داشتند که از آن پیتزا بار پیتزا می گرفتند و مدت زمان عفونی طولانی حدود 10 روز بود که ما نگران بودیم. ، “پروفسور اسپوریر گفت.

“بنابراین جمع آوری تمام این اطلاعات در کنار هم ، این بسیار پیچیده بود ، اما ما در اینجا در SA فرصتی برای متوقف کردن این موضوع را داشتیم و ادامه نمی دادیم و انتقال جامعه را که خاموش کردن طولانی مدت و همچنین کنترل بالقوه مرزها از ایالات دیگر است ، انجام می دهیم. “