ژنیکوماستی (پستان های بزرگ شده در مردان) چیست؟

کوچک شدن بیضه، در بیشتر موارد ، در صورت تشخیص زود هنگام و درمان مناسب برگشت پذیراست. معمولاً، این تجربه برای اولین بار بین سنین ۱۱ و ۱۵ سالگی، به صورت خود به خود در حین تخیلات جنسی در طول استمناء، یا به صورت تخلیههای شبانه (موسوم به احتلام) رخ میدهد. اگر نوجوان قبل از تجربه احتلام، در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد، ممکن است فکر کند که به طور غیر ارادی ادرار کرده یا اینکه اختلال و یا اشکالی در بدن خود دارد. پسرانی که از دوران کودکی نعوظ را تجربه کردهاند، اکنون میتوانند انزال را تجربه کنند. ژنیکوماستی در دوران پیری معمولا دوطرفه است. البته ناگفته نماند که ژنیکوماستی قبل از بلوغ یا در دوران بلوغ پسران معمولاً نیازی به درمان ندارد زیرا به محض بازگشت هورمون به حالت عادی ، به خودی خود برطرف خواهد شد. این تغییرات در نتیجه هورمون پروژسترون است. اگر چه ممکن است ژنتیکوماستی در نتیجه عوامل مختلفی ایجاد شود اما بطور کلی ، این عارضه در مردان یا بر اثر تغییرات طبیعی در میزان هورمون های بدن رخ می دهد. اگر در این زمینه نگران هستید و یا سوالی در مورد استمناء دارید، با پزشک خود مشورت کنید.

اگر شما اضافه وزن قابل توجهی دارید، پیشنهاد می شود، ابتدا وزن خود را کاهش دهید. ولی معمولا اگر در زیر سن بلوغ انجام شود ممکن است بعد از جراحی دوباره کمی رشد کند . احتباس مایعات از عوارض جانبی بسیار شایع دیانابول است، این دارو باعث تجمع مقادیر زیادی چربی و مایعات زیر پوست شده و علاوه بر ایجاد ورم، نفخ و ضعف بدن مضرات زیادی برای عضلات بدن به دنبال خواهد داشت. با توجه به علت ایجاد ورم سینه در مردان گزینههای درمانی متعددی وجود خواهند داشت، توجه کنید که باید از مصرف هرگونه دارو به صورت خودسرانه جلوگیری به عمل آورید، برخی از داروها دارای عوارض گوناگونی هستند و در صورت مصرف میتوانند مشکلات زیادی را به وجود آورند، بهترین کار مراجعه به پزشک بوده و مصرف تمامی داروها نیز باید به دستور و تشخیص پزشک انجام شود تا بتوان از مشکلات بعدی جلوگیری کرد. البته این درمان ها از طرف سازمان دارو و غذا برای درمان ژنیکوماستی تایید نشده اند. دیانابول باعث افزایش رشد عضلانی – افزایش سنتز پروتئین – شده و ذخیره نیتروژن در سلول ها را بهبود می بخشد که در نهایت به تولید سریع تر عضلات و ترمیم آن ها منجر خواهد شد.

انتخاب و مراجعه به بهترین جراح پیکر تراشی، رعایت دستورالعمل های بعد از عمل و طی کردن موفق دوره نقاهت باعث می شود تا خطرات پیکرتراشی در ناحیه شکم به حداقل میزان خود برسد. شما میتوانید با در دست داشتن لیست پزشکان و آدرس شان به مطب آن ها بروید. چون هر گونه کاهش وزن قابل توجه بعد از عمل باعث شلی و افتادگی سینه ها خواهد شد. همه مردان و زنان غدد پستان دارند ، اما این غدد در مردان قابل توجه نیست ؛ زیرا کوچک بوده و رشد کافی نکرده اند. لیپوماتیک سینه آقایان یا جراحی ژنیکوماستی، سبب ارتقا ظاهر سینه مردان میشود. با توجه به نوع و درجه سختی بیماری ژنیکوماستی، در صورت تایید پزشکان سازمان وظیفه، افراد می توانند معافیت پزشکی ژنیکوماستی را دریافت کنند. توجه کنید: البته روش لیپوساکشن و لیزر لیپولیز هم گزینه مناسبی برای کوچک کردن سینه زنان و مردان می باشد. روش های کاربردی موثر، سریع، کم تاثیر و زمانبر جهت کوچک کردن سینه زنان و مردان در اینجا جمع آوری شده است. ژنیکوماستی سالمندی در 30 تا 80 درصد افراد مسن دیده میشود.

جایگزینی تستوسترون می تواند ژنیکوماستی را در مردان مسن با سطح تستوسترون پایین درمان کند. ژنیکوماستی خفیف دارم و توی اینترنت خوندم الانزاپین باعث بزرگتر شدن سینه مردان میشه. حاملگی باعث تغییر مختصر در سایز و شکل سینهها بعد از زایمان و شیر دهی شود که گاهی نیاز به اصلاح دارد. در برخی موارد نیاز است هاله قهوه ای رنگ دور سینه نیز کمتر شود تا سینه ظاهر و فرم طبیعی تری پیدا کند. تا آنجا که به داستانها و اعتقادات در مورد استمناء مربوط میشود، استمناء باعث رشد مو در دستها، عقیم شدن، کوری و یا بروز مشکلات عاطفی جدید در کودکان نمیشود. متورم شدن بافت غدهای سینه آقایان و رشد بیش از اندازه آن در اصطلاح ژنیکوماستی (بزرگ شدن سینه آقایان) نامیده میشود که ناراحتی عاطفی بیمار را به دنبال دارد و اعتماد به نفس را تحتالشعاع قرار میدهد.آقایانی که از شکل سینه خود ناراحت یا حتی خجالتزده هستند یا از بیم دیده شدن سینه خود در بعضی فعالیتها شرکت نمیکنند، میتوانند با کوچک کردن سینه نقطه پایانی بر این احساس ناخوشایند بگذارند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ژنیکوماستی کرمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.