کارگر پست NZ هزاران دلار اقلام را از بسته ها می دزدد

یک نوجوان مارلبورو که هنگام کار در انبار پست NZ، بسته ها را در کمد خود پنهان کرده بود، به سرقت هزاران کالا اعتراف کرد.

خلاصه اطلاعات پلیس نشان می دهد که الیجا کر، 19 ساله، بین نوامبر 2021 تا اوت 2022 توسط NZ Post به عنوان یک مرتب کننده بسته استخدام شده است.

حدود ساعت 4:46 صبح روز 5 ژوئیه سال گذشته، کر در انبار Blenheim در خیابان McArtney کار می‌کرد، زمانی که بسته‌ای را از سطل بارگیری برداشت و برای بررسی محتویات آن به یک نیمکت برد.

الیجا کر، نوجوان مارلبورو، 19 ساله، در حالی که در NZ Post مشغول به کار بود، اقلامی به ارزش هزاران دلار را دزدید.
الیجا کر، نوجوان مارلبورو، 19 ساله، در حالی که در NZ Post مشغول به کار بود، اقلامی به ارزش هزاران دلار را دزدید. (عرضه شده)

او بسته حاوی یک برس حذف موهای حیوان خانگی به ارزش 32.50 دلار را به محل کارمندان برد و آن را در کمد خود گذاشت.

مدتی بین 1 ژوئیه و 31 ژوئیه، کر از همین روش برای سرقت بسته دیگری حاوی 9 ساعت به ارزش مجموعا 2793 دلار استفاده کرد که متعلق به جواهرات مایکل هیل بود.

کر گفت که خلاصه حقایق را پذیرفته است و به پلیس گفت که در طول مدت کارش در انبار حدود 10 بسته جداگانه را دزدیده است و هر بار از یک روش استفاده می‌کرده است.

اقلام موجود در بسته ها شامل یک آیفون 12، جواهرات سفارشی و یک دستگاه بازی دستی بود.

این جوان 19 ساله سابقه محکومیت قبلی نداشت و در روز دوشنبه در دادگاه منطقه بلنهایم به اتهام سرقت بیش از 1000 دلار (931 دلار استرالیا) و سرقت کمتر از 465.50 دلار اعتراف کرد.

وکیل او سارا-جین جسوپ گفت که او متوجه شده است که “مقداری” از اقلام دزدیده شده کشف شده است و به دنبال گزارش جبران خسارت است تا قبل از محکومیت کر تکمیل شود.

نیک کوک، دادستان پلیس، گفت که NZ Post در حال تعیین «در واقع مالک این اقلام است – زیرا NZ Post آشکارا فقط حمل‌کننده کالا بوده است».

کر به قید وثیقه برای حضور مجدد در دادگاه برای صدور حکم در 26 ژوئن بازگردانده شد.

این مقاله بود در ابتدا منتشر شد چیز و با اجازه تکثیر شده است.
اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.