کالیفرنیا محدودیت هایی را در میان موارد ویروس در حال رشد بازمی گرداند

منطقه گسترده ای از جنوب کالیفرنیا تحت دستورات جدید قفل قرار گرفت ، زیرا دولت تلاش می کند تا روند سریع افزایش را کاهش دهد ویروس کرونا مواردی که بیمارستانها را تحت فشار قرار می دهد.

وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا روز شنبه اعلام کرد که کمبود تخت های مراقبت ویژه در منطقه 11 ایالت کالیفرنیای جنوبی اقدامات جدیدی را آغاز کرده است که از عصر روز یکشنبه اجرا می شود.

یک کارمند در گوچی با مردی که منتظر یک صف خرید اجتماعی است و منتظر ورود به بوتیک لوکس طراح در Rodeo Drive در LA است ، صحبت می کند. (AP)

این منطقه شامل شهرهای لس آنجلس و سن دیگو است و در حدود 24 میلیون نفر زندگی می کند ، تقریبا نیمی از جمعیت این ایالت.

اوایل روز شنبه ، این دستور برای دره San Joaquin در مرکز کالیفرنیا نیز اعمال شد.

در این دستورالعمل جدید اقامت در خانه ، همه غذاخوری های رستوران در محل ممنوع شده و سالن های آرایش مو و ناخن ، سالن های نمایش فیلم و بسیاری از مشاغل دیگر و همچنین موزه ها و زمین های بازی بسته شده است. حداقل برای سه هفته در اثر باقی می ماند.

این همچنین بدان معنی است که افراد ممکن است در خارج از خانه خود با کسی جمع نشوند و هنگام بیرون رفتن همیشه باید ماسک بزنند.

ویروس های کرونا ویروس کرونا همچنان در سطوح رکوردی در کشور گسترش می یابد ایالات متحده، در روز جمعه به بالاترین رقم روزانه نزدیک به 228،000 مورد رسید.
مردم در یک سایت آزمایش COVID-19 در بخش هالیوود شمالی لس آنجلس گونه های خود را سواب می کنند. (AP)

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، 227،885 مورد بالاترین سطح قبلی یعنی بیش از 217،000 مورد را در روز پنجشنبه گرفت.

میانگین متحرک هفت روزه مرگ ناشی از COVID-19 در ایالات متحده برای اولین بار از بهار تاکنون 2000 مورد را پشت سر گذاشته است. روز جمعه به 2011 رسید.

دو هفته پیش ، میانگین هفت روزه 448 بود. روز جمعه 2،607 مورد مرگ در آمریکا گزارش شده است.

در سطح جهانی ، جان هاپکینز گزارش داده است که بیش از 1.5 میلیون نفر در اثر شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند ، از جمله بیش از 279000 نفر در ایالات متحده.

در همین حال ، در میسوری ، بیمارستان های کودکان در سنت لوئیس درمان بیماران بزرگسال را آغاز کرده اند ، زیرا بیمارستان های منطقه تلاش می کنند تا روند شیوع ویروس کرونا را دنبال نکنند.

دکتر ماریا استراند ، مدیر ارشد پزشکی بیمارستان SSM Health Cardinal Glennon کودکان ، به بیمارستان سنت لوئیس پس از اعزام گفت که بزرگسالانی را که COVID-19 ندارند تحت معالجه قرار می دهد تا برخی از فشارها را از بیمارستان های دیگر بردارد.

بیمارستان کودکان سنت لوئیس نیز درهای خود را به روی بزرگسالان گشوده است.

حدود 1054 نفر در منطقه سنت لوئیس در روز چهارشنبه برای COVID-19 بستری شدند ، از جمله 221 بیمار در بخش های مراقبت ویژه.

ظرفیت بیمارستان های منطقه سنت لوئیس در حدود 82٪ برای تخت های بیمار و 81٪ ظرفیت برای تخت های ICU است.

کارکنان بیمارستان های کودکان SSM Health و BJC Healthcare نیز داوطلبانه کار در بیمارستان های دیگر را تحت فشار قرار داده اند.

دستیار پزشک نیکول توماس یک معاینه COVID-19 را در منطقه پارکینگ در کلینیک گروه پزشکی اولیه درمانی در بویز ، آیداهو ، سه شنبه ، 24 نوامبر ، 2020 انجام می دهد. کلینیک مراقبت های فوری به دلیل افزایش عفونت و مرگ ، به یک مرکز برای بیماران ویروسی کرونا تبدیل شد. در آیداهو و در سراسر کشور. (AP)

همچنین ، مقامات بهداشتی آریزونا روز شنبه از لحن صریح استفاده کردند زیرا ایالت 6،799 مورد ویروس کرونا را گزارش کرد ، که دومین افزایش روزانه از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است.

وزارت خدمات بهداشتی در توییتر می گوید که مردم باید “اطراف هر کسی که عضو خانواده شما نیست ، حتی کسانی که می شناسید و به آنها اعتماد دارید” ماسک بزنند.

خریداران در طوفان بارانی از میدان تایمز نیویورک عبور می کنند. (AP)

به همین ترتیب ، مدیر بخش ، دکتر کارا کریست ، می گوید که افراد “باید اقدامات احتیاطی را انجام دهند گویا ممکن است آلوده شده باشیم. و ما باید طوری رفتار کنیم که هر کسی در اطراف ما باشد ممکن است آلوده باشد.”