کتاب های پیت ایوانز پس از انتشار پست جنجالی در شبکه های اجتماعی ، از Big W خارج شد

غول خرده فروشی وولورث کتاب های آشپز مشهور مشهور پیت ایوانز را پس از ارسال کارتونی با نمادی مرتبط با نئونازی ها و کشتار کریستچرچ ، از قفسه ها بیرون کشیده است.

ایوانز روز گذشته تصویر یک کاترپیلار و یک پروانه را که مشغول گفتگو درباره نوشیدنی بودند را برای پیروان شبکه های اجتماعی خود ارسال کرد.

در تصویر ، پروانه دارای نماد “خورشید سیاه” بر روی بال های خود است در حالی که کاترپیلار کلاه قرمز طرفدار Trump Make America Great Again را بر سر دارد.

علامت خورشید سیاه یک نماد شناخته شده نازی است که تیرانداز دسته جمعی کریستچرچ روی کوله پشتی خود را نقش بسته بود. پست از آن زمان حذف شده است.

پس از برچسب زدن نادرست باعث ایجاد ترس از مواد حساسیت زای اعلام نشده ، یک “سس آرام پز” توسط سرآشپز مشهور پیت ایوانس شده است. (جیمز بریک وود / فیس بوک)

امروز گروه Woolworths در بیانیه ای اعلام کرد که از امروز کتابهای ایوانز را از قفسه های فروشگاه های Big W خود بیرون می کشد.

این شرکت در بیانیه خود گفت: “ما از نگرانی جامعه نسبت به نظرات اخیر قدردانی می كنیم.”

“سوپرمارکت های Woolworths نگرانی های خود را مستقیماً با تأمین کننده Raw C منتقل کرده اند ، که متعاقباً توصیه کرده است رابطه اش با پیت ایوانز در اوایل سال جاری پایان یابد.

“BIG W مرتباً کتابهای خود را بررسی می کند تا از مطابقت آنها با ارزشهای آن اطمینان حاصل کند. تصمیم گرفته است مطابق پیشنهاد پان مکمیلان ، عناوین کتاب پیت ایوانز را از 17 نوامبر از مجموعه BIG W حذف کند.

“مثل همیشه ، ما مشتریان خود را تشویق می کنیم که از توصیه های پزشکی متخصص مقامات بهداشتی پیروی کنند.”

سال گذشته شرکت وولورث اعلام کرد که در طی 30 سال آینده عملکرد کم 30 فروشگاه Big W و دو مرکز توزیع را تعطیل خواهد کرد.  (تصویر AAP / دیو هانت)
Big W امروز کتاب های پیت ایوانز را از قفسه ها بیرون می کشد. (AAP)

سوپرمارکت های وولورث هیچ ارتباط مستقیمی با ایوانز ندارند.

دامپینگ خرده فروشی پس از آن صورت می گیرد که ناشر ایوانز ، Pan Macmillan Australia ، فاصله گرفت تا از نویسنده فاصله بگیرد.

این شرکت انتشاراتی در بیانیه ای گفت: “پان مکمیلان از پست های اخیر ارسال شده توسط پیت ایوانز پشتیبانی نمی کند. این نظرات نظرات ما به عنوان یک شرکت یا نظرات کارکنان ما نیست.”

“پان ماكمیلان در حال نهایی كردن رابطه قراردادی خود با پیت ایوانز است و به همین ترتیب وارد توافق نامه انتشار دیگری نخواهد شد.

“اگر هر خرده فروشی مایل است کتابهای پیت ایوانز را پس دهد ، لطفاً با Pan Macmillan تماس بگیرید.”

ایوانز به دلیل سو mis تفاهم به صورت آنلاین عذرخواهی کرده است.

ایوانز در پستی گفت: “عذرخواهی صادقانه از هرکسی که پست قبلی کبد و پروانه را هنگام گفتگو با یک نوشیدنی گپ زده و درک کرده است که من نفرت را تبلیغ می کنم ، اشتباه تعبیر کرده است.”

“من مشتاقانه منتظر مطالعه تمام نمادهایی هستم که وجود داشته است و قبل از ارسال روی آنها کاملا تحقیق می کنم.”

او پست را با تصویری از یک قلب چند رنگ همراه کرد.

وی نوشت: “امیدوارم که این نماد عمیقاً در قلب همه مردم طنین انداز شود.”