کریگ کلی ، نماینده حزب لیبرال می گوید تأیید TGA برای واکسیناسیون وی کافی نیست

کریگ کلی ، نماینده لیبرال فدرال ، می گوید حتی اگر اداره کالاهای درمانی تصویب کند ویروس کرونا واکسن مورد استفاده در استرالیا ، ممکن است متقاعد نشود که “شواهد” کافی برای گرفتن آن وجود دارد.

آقای کلی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی 9 نیوز جاناتان کیرسلی ، “به اصطلاح متخصصان” در زمینه پزشکی را مورد انتقاد قرار داد و از لزوم واکسن سedال کرد.

آقای کلی گفت: “من می خواهم همه شواهد را بررسی کنم ، دوست دارم فردی مبتنی بر شواهد باشم. بنابراین می خواهم همه دانش ها را ببینم ، می خواهم نظرات تخصصی را در مورد همه موارد بشنوم.”

کریگ کلی ، نماینده حزب لیبرال ، می گوید حتی اگر TGA آن را برای استفاده گسترده تأیید کند ، متقاعد به دریافت واکسن ویروس کرونا نمی شود.
کریگ کلی ، نماینده حزب لیبرال ، می گوید حتی اگر TGA آن را برای استفاده گسترده تأیید کند ، متقاعد به دریافت واکسن ویروس کرونا نمی شود. (9 خبر)

هنگامی که از وی س Mrال شد که آیا وی از واکسن COVID-19 گسترده در استرالیا برای بازگشایی مرزها حمایت می کند ، آقای کلی گفت: “پاسخ این س questionال سختی است”.

“چندین سوال وجود دارد که باید پاسخ داده شود ، و یکی از آنها این است که اگر در استرالیا اگر ما اساساً خود را از بیماری COVID خلاص کرده ایم ، چرا باید همه را واکسینه کنیم؟”

عضو هیوز در نیو ساوت ولز نیز تکرار کرد که وقتی صحبت از واکسن ویروس کرونا می شود ، به “یک گروه متخصص” اعتماد نخواهد کرد.

آقای کلی گفت: “آنچه تاکنون دیده ایم که گروه ویژه ملی مدارک COVID ما سه توصیه در مورد سه داروی مهم اشتباه گرفته است.”

“ما دیده ایم که به اصطلاح متخصصان ایمونولوژی در ابتدای شیوع COVID به ما می گویند که اعداد از طریق پشت بام افزایش می یابد و ما می بینیم که آنها به راحتی اشتباه بوده اند.”

پروفسور جان اسکریت از اداره کالاهای درمانی (TGA) و نخست وزیر اسکات موریسون امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در مجلس پارلمان.
پروفسور جان اسکریت از اداره کالاهای درمانی (TGA) و نخست وزیر اسکات موریسون امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در مجلس پارلمان. (سیدنی صبح هرالد)

TGA بخشی از وزارت بهداشت دولت استرالیا است و وظیفه تنظیم کالاهای درمانی از جمله داروهای تجویز شده ، واکسن ها ، ضد آفتاب ها ، ویتامین ها و مواد معدنی ، دستگاه های پزشکی ، خون و فرآورده های خونی را بر عهده دارد.

تصمیم آن درمورد اجازه دادن به واکسن برای استفاده در استرالیا نتیجه تحقیقات علمی کامل خواهد بود.

آقای کلی گفت حتی اگر واکسنی توسط TGA تأیید شود ، “من می خواهم تمام شواهد را بررسی کنم ، طیف گسترده ای از نظرات را بشنوم.”

وی افزود: “من می خواهم تمام شواهد را بسنجم و اطمینان حاصل كنم تصمیمی كه می گیرم ، تصمیمی برای خودم و خانواده ام و اگر از من بخواهم به رای دهندگانم مشاوره دهم ، در آنچه كه من معتقدم بهترین شواهد است گرفته می شود.”

آقای کلی همچنین ادعاهای رد شده در مورد هیدروکسی کلروکین را به عنوان یک درمان موثر برای ویروس کرونا تکرار کرد و گفت دکتر برندان مورفی – مردی که پاسخ همه گیر استرالیا را به عهده دارد – اشتباه بود.

آقای کلی ادعا کرد که وی پیشنهاد نمی کند افراد واکسینه نشوند.

“من می دانم که واکسن ها در طول تاریخ چقدر مهم بوده اند … اما همچنین وجود داشته است ، همه واکسن ها در طول تاریخ موثر نبوده اند و ما باید آن را تأیید و اعتراف کنیم.”

وقتی از وی س askedال شد که آیا فرزند خودش را واکسن می زند ، یقین مطمئن بود.

“با توجه به شواهدی که من دیده ام ، من فکر نمی کنم که هیچ ضرورتی وجود داشته باشد.”

اوایل امروز گرگ هانت ، وزیر بهداشت فدرال ، اسکات موریسون ، نخست وزیر و جان اسکریت ، رئیس TGA ، پروسه واکسن استرالیا را به روز کردند.

آقای هانت گفت: “استرالیا با شکوه کار می کند ، اما تا زمانی که دنیا امن نباشد ، در خانه در واقع ایمن نخواهیم بود. و به همین دلیل واکسن ها در داخل و خارج از کشور بسیار مهم هستند.”

پروفسور اسکریت افزود: “من می خواهم به مردم استرالیا اطمینان دهم که ایمنی و همچنین عملکرد ، اثر بخشی و کیفیت این واکسن ها مورد توجه است.”

اولین استرالیایی هایی که واکسینه می شوند ، کارمندان بهداشت و ساکنان مراقبت از سالمندان هستند و آخرین کسانی که واکسینه می شوند به احتمال زیاد کودکان هستند.

استرالیا 30 میلیون واحد به AstraZeneca ، 10 میلیون به Pfizer ، 40 میلیون به Nova و 1 میلیون واحد به دانشگاه CSL کوئینزلند سفارش داده است.

آقای موریسون گفت که برای اطمینان از ایمن بودن واکسن در جمعیت های بزرگ ، هیچ گوشه ای بریده نخواهد شد.

“در استرالیا ، ما اعتماد خود را به اداره کالاهای درمانی اطمینان داده و به تخصص و تخصص باورنکردنی ، تخصص پزشکی و علمی پروفسور اسکریت و همکارانش اعتماد داریم.

“همانطور که ما فقط در مورد این واکسن ها ، بلکه در مورد هر واکسن استفاده نمی کنیم.

“وقتی فرزندتان یا در واقع خودتان را واکسینه می کنید ، در اینجا اعتماد ما را جلب می کنیم.”