کسب‌وکار صدها شغل شرکتی را در میان اصلاحاتی که مدت‌ها متعهد شده بود کنار بگذارد

پست استرالیا بازسازی پس از سال‌ها «بادهای مخالف» که شاهد کاهش سود خدمات دولتی و کاهش کسب‌وکار بوده است، در حال انجام است، و صدها شغل پشتیبانی شرکت‌ها در این سال مالی از بین خواهند رفت.

9News می‌داند که از دست دادن مشاغل، که در سراسر دفاتر مرکزی در سراسر کشور پخش شده است، می‌تواند تا پایان ژوئن به 400 نفر برسد، با تعدادی از کاهش‌ها. اما هیچ عدد نهایی تایید نشده است.

یکی از سخنگویان پست استرالیا گفت که هیچ شغل خط مقدم تحت تأثیر تجدید ساختار مداوم قرار نخواهد گرفت.

کالین چپمن گفت که پست استرالیا پس از این مصیبت از ارائه هرگونه غرامت خودداری کرده است.
خدمات پشتیبانی شرکتی استرالیا پست ممکن است دچار تغییر و تحول شود. (iStock)

سخنگوی استرالیا گفت: «استراليا پست چند سالی است که از بادهای مخالف ساختاری قابل توجهی که با آن روبه رو است، نشان داده است.

“در سطح جهانی، حجم نامه ها به دلیل افزایش جذب فناوری در حال کاهش است. استرالیا پست در نتایج مالی نیمه سال اخیر خود اعلام کرد که برای اولین بار از سال 2015 زیان تمام سال را گزارش خواهد کرد.

“با تلفات مداوم نامه ها و تعدیل رشد بسته ها، یک مدل عملیاتی جدید برای دفتر پشتیبانی شرکتی استرالیا پست برای ساده سازی ساختارهای پشتیبانی تجاری و عملیاتی ما معرفی شده است.

“این تا حدی به استرالیا پست کمک می کند تا به فشارهای مالی که با آن مواجه است پاسخ دهد.

استرالیا پست به عنوان یک کسب و کار کاملاً خود تأمین مالی که بودجه مالیات دهندگانی دریافت نمی کند، باید ساختار تیم دفتر پشتیبانی خود را برای کارآمدتر بودن و رویارویی با این چالش ها تطبیق دهد.

این سخنگو گفت که این تغییرات “برای این طراحی شده اند که به پست استرالیا اجازه دهد تا نقش حیاتی خود را برای جوامع استرالیایی در آینده ادامه دهد”.

مدیر عامل پل گراهام در آن زمان گفت که آنها استراتژی جدیدی را برای اصلاح عملیات پشتیبانی شرکتی اتخاذ خواهند کرد، زیرا او تأیید کرد “بادهای مخالف پیش روی تجارت ما هرگز قوی تر از این نبوده اند”.

گراهام گفت: «استراتژی Post26 ما به موقعیت پست استرالیا کمک می‌کند تا از نظر مالی، اجتماعی و زیست‌محیطی پایدار باشد و این کسب‌وکار را قادر می‌سازد تا در حال حاضر و در آینده سهم مثبتی در جوامع استرالیایی داشته باشد.

فقط مردان اجازه دویدن در ماراتن را برای چندین دهه داشتند. این زنان عقاید دیگری داشتند

«ما بر ساده‌سازی سبد محصولات خود تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم تجارت با آن را آسان‌تر کنیم و همچنان در پایداری پیشرو باشیم.

با این حال، تغییرات بیشتری در نحوه عملکرد ما ضروری است.»

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.را