کمبود 16 میلیارد دلار را به عنوان همه گیر ، آتش سوزی ها و خشکسالی شکست دهید

خشکسالی ، آتش سوزی و ویروس کرونا باعث ایجاد حفره ای در خط پایین دولت NSW با کسری بودجه ایالتی پیش بینی شده تقریبا 16 میلیارد دلار در سالهای 21-2020 شده است.

دومینیک پروتت ، خزانه دار NSW امروز نشان داد که ایالت 6.9 میلیارد دلار کسری بودجه را برای 2019-20-20 ثبت کرده است و در سال مالی 2019-2020 به 15.99 میلیارد دلار رسیده است.

این بزرگترین کسری است که در تاریخ این ایالت ثبت شده است.

NSW بزرگترین کسری بودجه در تاریخ را ثبت کرده است. (نه)

اقتصاد این ایالت در سال های 2019-20-20 1 درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود 0.75 درصد دیگر در سال مالی 2021-2021 کاهش یابد. بدهی خالص دولت 53.2 میلیارد دلار است.

پیش بینی نشده بودجه ایالت NSW تا 25 تا 2024 به مازاد بازگردد.

علی رغم نابودی و تیرگی حساب های ایالت ، دولت بسیار خوب بودجه امسال هزینه های زیادی را برای ایجاد شغل و جرقه اقتصاد در پی همه گیری هدر داد.

طرح کوپن قرار است هزینه های محلی در NSW را دوباره القا کند. (نه)

107 میلیارد دلار برای پروژه های زیربنایی مانند بیمارستان های به روز شده ، مدارس جدید و پروژه های بزرگ حمل و نقل و جاده ای ، 107 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد.

یک برنامه مشاوره در مورد تمبر – در حال حاضر یکی از بزرگترین موانع مالی در مالکیت خانه – از ساکنان س askال می کند که آیا ترجیح می دهند بین پرداخت حق الزحمه تمبر از قبل یا مالیات سالانه کمتر بر املاک انتخاب کنند.

با تمدید این طرح تا پایان سال 2021 ، خانواده های دارای فرزند خردسال همچنان می توانند به 15 ساعت پیش دبستانی رایگان در هفته دسترسی داشته باشند.

در مجموع 2.8 میلیارد دلار توسط مشاغل NSW صرفه جویی خواهد شد زیرا آستانه مالیات بر حقوق از 1 میلیون دلار به 1.2 میلیون دلار رسیده است.

مشاغلی که زیر آستانه قرار می گیرند – و مالیات حقوق و دستمزد را پرداخت نمی کنند – برای پرداخت هزینه های دولتی مانند نرخ های شورا 1500 دلار کوپن دریافت می کنند.

گلادیس برجیکلیان ، نخست وزیر NSW.
گلادیس برجیکلیان ، نخست وزیر NSW. (Rhett Wyman / SMH)

نخست وزیر گلادیس برجیکلیان گفت که تمرکز اصلی بودجه معکوس کردن سطح سرسام آور بیکاری است.

خانم برجیکلیان گفت: “با توجه به بیکار شدن تعداد بیشماری از افراد در سال جاری و بیکاری بیشتر ، ما در رقابت با زمان هستیم تا به ایجاد هرچه بیشتر شغل جدید کمک کنیم.”

“این بودجه در قلب خود کارگرانی دارد که انگیزه ای موقت و هدفمند برای ایجاد مشاغل و رونق دوباره تجارت دارند.”

پیش بینی می شود که نرخ بیکاری تا پایان سال در NSW به 7.5 درصد برسد. برآوردها از این بودجه پیش بینی می کند که به دلیل ایجاد 270،000 شغل ، بیکاری تا ژوئن 2024 به 5.25 درصد کاهش یابد.

دومینیک پرووت خزانه دار NSW.

آقای پروروت گفت که دولت در حال بهره گیری از نرخ های بهره کم سابقه برای صرف پول در ابتکاراتی است که امیدوارند دولت را از کسری سوخت همه گیر خارج کند.

وی گفت: “اگر اقدامی انجام ندهیم خطر خسارت اقتصادی طولانی مدت بسیار زیاد است ، بنابراین ما از نرخ بهره بی سابقه و ترازنامه قوی برای شارژ توربو بهبود خود بهره می بریم.”

“این به معنای کنار گذاشتن تعهد قاطعانه ما در قبال مسئولیت مالی نیست. این بودجه شامل اقدامات برای ترسیم مسیر بازگشت به مازاد تا 25-2020 است و بهبود اقتصادی قوی از این هدف حمایت خواهد کرد.”

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800512348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play

اطلاعات ارائه شده در این وب سایت فقط ماهیت کلی دارد و به منزله مشاوره مالی شخصی نیست. اطلاعات بدون در نظر گرفتن اهداف شخصی ، وضعیت مالی یا نیازهای شما تهیه شده است.