کوئینزلند در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم رژه روزانه Anzac در نمایشگاه های Ekka است

کوئینزلند در حال برگزاری رژه ای بدون ویروس کرونا در یک نمایشگاه مشهور به مناسبت روز آنزاک است.

مراسم فقط دعوت قرار است در صحنه اصلی در نمایشگاه های اکا برگزار شود.

تونی فریس از RSL کوئینزلند به 9 نیوز گفت: “متأسفانه ، جمعیت دموگرافیک در روز Anzac افراد را در گروه افرادی که باید مراقبت کنند ، دربرمی گیرد.”

نخست وزیر اسکات موریسون و جنی موریسون در مراسم یادبود روز Anzac در یادبود جنگ استرالیا در کانبرا ، تاج گل را بر مزار سرباز گمنام استرالیایی گذاشتند. (الکس الینگهاوزن-استخر از طریق گتی ایماژ)

از نظر تئوری ، 2000 نفر در میدان های نمایش رژه می روند – بیشتر آنها در خدمت پرسنل ADF هستند و فقط 350 تماشاگر در جایگاه ها مجاز هستند.

این می تواند به معنای غیبت بسیاری از جانبازان باشد.

وندی تیلور ، کمیته رژه روز Anzac ، به 9 نیوز گفت: “با انجام این کار در آنجا ، ما فقط امیدواریم که بتوانیم رژه روز Anzac را برگزار کنیم … فقط مطمئن شویم که پیشکسوتان از امنیت برخوردار نیستند.”

جانبازان این هفته نظر خود را اعلام می کنند ، اگرچه اگر سال 2020 اتفاق خوبی است و با گذشت پنج ماه از ماه آوریل ، آقای فریس می گوید تصمیم قطعی “احتمالاً کمی زودرس است”.

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیماً به تلفن هوشمند خود وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play