یک کودک نوپا در اثر حمله اسب آبی کشته و 23 نفر مفقود شدند

یک کودک نوپا بر اثر قایق حامل بیش از 30 روستایی از رودخانه شایر جان خود را از دست داد. مالاوی به گفته مقامات، منطقه Nsanje در آفریقا مورد حمله یک اسب آبی قرار گرفت که باعث واژگونی آن شد.

اگنس زالاکوما، سخنگوی پلیس، گفت که این حادثه بامداد روز دوشنبه اتفاق افتاد و 23 نفر از 37 مسافر قایق مفقود شدند و بیم آن می رود که در آب که مملو از تمساح ها و اسب آبی است مرده باشند.

زالاکوما روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: «خیرخواهان موفق شدند 13 نفر را نجات دهند و 23 نفر دیگر مفقود شدند و جسد کودک نوپا پیدا شد.»

یک اسب آبی به یک قایق در حال عبور از رودخانه ای در مالاوی حمله کرد و یک کودک نوپا کشته شد و 23 نفر ناپدید شدند. (کامرون اسپنسر/گتی ایماژ)

در بیانیه زالاکوما افزوده شده که امدادگران به جستجوی افراد مفقود شده ادامه می دهند.

زالاکوما روز سه‌شنبه به سی‌ان‌ان گفت که عبور از رودخانه خطرناک است و تصادفات رایج است.

زالاکوما گفت: “خیلی خطرناک است زیرا (رود) خیلی کم عمق است و در این رودخانه کروکودیل هایی وجود دارند که بیشتر اوقات به مردم حمله می کنند و همچنین اسب آبی که باعث حوادثی مانند آنچه ما با آن سر و کار داریم می شود.

به گفته یکی از نمایندگان ولسوالی نسنج، گلدیس گانداروستاییان در حال عبور از رودخانه شایر برای رسیدن به مزارع خود در مرز مالاوی با موزامبیک بودند که قایق آنها مورد اصابت یک اسب آبی قرار گرفت.
آسکاریازیس یک بیماری است که توسط کرم گرد انگلی Ascaris lumbricoides برای آموزش در آزمایشگاه ایجاد می شود.

شبیه اسپاگتی کنسرو شده است اما سالانه 2500 نفر را می کشد

آنها به صورت وحشی در بخش هایی از جنوب صحرای آفریقا، به ویژه در شرق و جنوب آفریقا یافت می شوند.

حملات کرگدن در جنوب صحرای آفریقا نیز رایج است.

پلیس اوگاندا گفت، در ماه دسامبر، یک پسر دو ساله اوگاندا مورد حمله یک اسب آبی قرار گرفت که نیمی از بدن او را قبل از تف کردن به بیرون بلعید.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.